Najnowsze oferty pracy

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    24 godz.
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    Lintegra Ławski Kropiwnicki Sp.k.   Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami; organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi; przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników; pomagać przy fakturach i ofertach handlowych; tłumaczyć dokumenty z/na angielski; prowadzić stronę WWW firmy i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystent/ka ds. Administracji Poznań
Asystent/-ka Działu Administracji Międzynarodowej - j. europejskie

Asystent/-ka Działu Administracji Międzynarodowej - j. europejskie

CEE Experts
Poznań
praca stacjonarna
3453 dni temu

Ogłoszenie numer: 1131473, z dnia 2016-06-23

CEE Experts jest butikiem HR specjalizującym się w rekrutacjach średniego i wyższego szczebla oraz

konsultingu strategicznym na terenie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Posiadamy

doświadczenie i specjalistyczną wiedzę w obszarach Sprzedaży i Marketingu, HR, Produkcji, Zakupów oraz BPO.

Naszymi klientami są znane międzynarodowe korporacje rozwijające się w Środkowej Europie jak również

polskie firmy będące synonimem sukcesu w swojej branży.

 

Dla naszego biznesowego partnera, dużej i międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarze Administracji międzynarodowej/Księgowości/Zakupów lub Logistyki.

Asystent/-ka Działu Administracji Międzynarodowej - j. europejskie

Miejsce pracy: Poznań

Nr Ref.: wielkopolskie

 

Opis stanowiska

  • Obsługa w obszarze administracji, księgowości, zakupów, logistyki zagranicznych placówek firmy

  • Stały kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami

  • Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów, weryfikowanie informacji

  • w j. obcym)

  • Wsparcie w kontroli nad obiegiem dokumentacji wewnątrz działu

  • Księgowanie i wprowadzanie faktur

  • Wprowadzanie dodatkowych danych do systemu w j. obcym

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów

  • Bardzo dobra znajomość jednego z następujących języków: niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, czeski

  • słowacki, fiński, duński, szwedzki, norweski, niderlandzki, hebrajski

  • Dobra znajomość języka angielskiego (osoby ze znajomością j. niemieckiego - nie wymagane)

  • Dodatkowe doświadczenie w pracy z językami - mile widziane

  • Gotowość do ciągłego rozwoju

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Kompleksowy program wdrożeniowy
  • Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
  • Szansę na rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
  • Możliwości rozwoju
  • Pakiet benefitów (Multisport, Sodexo, Vouchery, etc.)
  • Umowę o pracę
  • Elastyczny grafik pracy - tylko dla Kandydatów z j. niemieckim
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    24 godz.
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    Lintegra Ławski Kropiwnicki Sp.k.   Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami; organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi; przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników; pomagać przy fakturach i ofertach handlowych; tłumaczyć dokumenty z/na angielski; prowadzić stronę WWW firmy i...