Ogłoszenie numer: 1105226, z dnia 2016-05-30
Klient portalu Praca.pl
Międzynarodowa firma znajdująca się w centrum Warszawy poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent/ka Menedżera
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- kompleksowa obsługa obecnego i potencjalnego klienta,
- wsparcie Menadżera i realizacja powierzonych przez niego zadań,
- organizowanie spotkań z klientami,
- prowadzenie kalendarza spotkań oraz bieżących zadań wskazanych przez Menadżera,
- aktywna i profesjonalna obsługa klienta,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
- gotowość do udziału w szkoleniach i podnoszeniu własnych kwalifikacji,
- umiejętność nawiązywania i utrzymania dobrych relacji z klientem,
- świetna organizacja pracy,
- nastawienie na realizację powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista, motywacja do osiągania celów, zaangażowanie.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagrodzenia - 3000 zł plus premie i bonusy takie jak wyjazdy zagraniczne i wiele innych,
- pracę w prestiżowej lokalizacji,
- niepowtarzalną atmosferę,
- telefon do własnego użytku,
- dodatkowe wsparcie w postaci wyjazdów, eventów oraz szkoleń z międzynarodowymi specjalistami.
Dodatkowe informacje
- nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego nauczymy!
- wszyscy mówimy do siebie po imieniu i traktujemy się z szacunkiem,
- oferujemy pomoc i wsparcie w wykonywaniu codziennych zadań i obowiązków,
- posiadamy atrakcyjny system poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.