młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie do systemu potwierdzeń zamówień i wystawianie fv proforma, Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń, Prowadzenie negocjacji cenowych z firmami transportowymi (szukanie najkorzystniejszej oferty), Wystawianie dokumentów przewozowych np. WZ, zlecenie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – zarówno elektronicznej, jak i papierowej (w tym wizyty na poczcie oraz współpraca z firmami kurierskimi), Zapewnienie sprawnej logistyki biura, w tym zamawianie materiałów biurowych i artykułów gastronomicznych,...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
asystent kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
Czym będziesz się zajmować? Jako Asystent Klubu Fitness będziesz sercem naszego klubu, dbając o jego sprawne funkcjonowanie i zadowolenie klubowiczów. Twoje obowiązki obejmą: Nadzorowanie codziennej działalności klubu fitness. Zarządzanie grafikami zajęć grupowych. Aktywną...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; Poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych; Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu; Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbałość o zapewnienie...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Pharma współpracuje z szeroko pojętą branżą farmaceutyczną. Rekrutujemy specjalistów i menedżerów średniego i wyższego szczebla na potrzeby producentów i dystrybutorów leków, sprzętu i wyrobów medycznych, firm biotechnologicznych oraz dostawców usług medycznych.
Dla naszego klienta, jednej z największych na świecie korporacji, obecnej na rynku sprzętu medycznego i nowoczesnych technologii, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Serwisu z jęz. angielskim województwo: mazowieckie
Zadania:
Obsługa centrali telefonicznej i systemu komputerowego,
Koordynacja zgłoszeń serwisowych z całej Polski,
Kontakt ze szpitalami,
Rozwiązywanie prostych problemów serwisowych,
Dbałość nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy,
Inne prace administracyjne.
Wymagania:
znajomość języka angielskiego umożliwiąjącego swobodną komunikację,
doświadczenie w prowadzeniu czynności back-office,
znajomość programu SAP,
mile widziane wykształcenie medyczne lub pokrewne,
mile widziane doświadczenie pracy w firmie sprzętu medycznego.
Oferujemy:
stabilną pracę w jednej z największych korporacji na rynku,
możliwości rozwoju zawodowego na bardzo wysokim poziomie,
umowę o pracę na czas nieokreślony oraz wynagrodzenie w okolicach 5.000 zł brutto,
pakiet socjalny oraz bogaty pakiet szkoleń.
Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesyłanie swojego CV klikając na poniższy link:
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie do systemu potwierdzeń zamówień i wystawianie fv proforma, Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń, Prowadzenie negocjacji cenowych z firmami transportowymi (szukanie najkorzystniejszej oferty), Wystawianie dokumentów przewozowych np. WZ, zlecenie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – zarówno elektronicznej, jak i papierowej (w tym wizyty na poczcie oraz współpraca z firmami kurierskimi), Zapewnienie sprawnej logistyki biura, w tym zamawianie materiałów biurowych i artykułów gastronomicznych,...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
asystent kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
Czym będziesz się zajmować? Jako Asystent Klubu Fitness będziesz sercem naszego klubu, dbając o jego sprawne funkcjonowanie i zadowolenie klubowiczów. Twoje obowiązki obejmą: Nadzorowanie codziennej działalności klubu fitness. Zarządzanie grafikami zajęć grupowych. Aktywną...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; Poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych; Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu; Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbałość o zapewnienie...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.