Koordynacja i nadzór nad transportem oraz procesami logistycznymi, Optymalizacja tras i kosztów transportu w tym negocjacje stawek transportowych z firmami transportowymi i spedycjami, Wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, Obsługa klienta, Przygotowywanie raportów i zestawień...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami;
Drozapol Profil SABydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy klientów; Wprowadzanie do systemów dokumentacji magazynowo-handlowych; Opracowywanie grafik, banerów, blogów, ulotek; Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym; Diagnozowanie...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Asystent/ka z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: ADH/KL
Zadania:
aktywne wspieranie Dyrektorów Handlowych w realizacji bieżących zadań,
prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej,
organizacja spotkań i wyjazdów służbowych na terenie Polski i Niemiec,
sporządzanie prezentacji i statystyk na potrzeby Dyrektorów Handlowych i Kierowników Sprzedaży,
dbanie o sprawny i prawidłowy obieg umów handlowych i innych dokumentów w firmie.
Wymagania:
kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach asystenckich,
wykształcenie wyższe,
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i pismie,
mile widziana znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPiont,
doskonała organizacja czasu pracy i samodzielność w wykonywaniu zadań,
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
dyspozycyjność, zaangażowanie i orientacja na cel,
wysoka kultura osobista.
Firma oferuje:
zatrudnienie stałe w oparciu o umowę o pracę,
możliwość rozwoju w miedzynarodowym środowisku,
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
prywatna opieka medyczna, karta multisport, dofinansowanie do obiadów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Koordynacja i nadzór nad transportem oraz procesami logistycznymi, Optymalizacja tras i kosztów transportu w tym negocjacje stawek transportowych z firmami transportowymi i spedycjami, Wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, Obsługa klienta, Przygotowywanie raportów i zestawień...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami;
Drozapol Profil SABydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy klientów; Wprowadzanie do systemów dokumentacji magazynowo-handlowych; Opracowywanie grafik, banerów, blogów, ulotek; Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym; Diagnozowanie...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...