Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Dobra znajomość obsługi komputera; Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu oraz wsparcie bieżących procesów w jednostce. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizacja spotkań, wizyt oraz kontakt z...
Klient portalu Praca.pl
Dzierżoniów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
8 dni
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca z wszystkimi działami firmy;
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu
19 godz.
Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
Wrocław, Wrocław, Legnica, Wałbrzych, Jelenia Góra
praca stacjonarna
3998 dni temu
Firma energetyczna poszukuje osób zainteresowanych podjęciem dodatkowej pracy polegającej na pozyskiwaniu oraz kompletowaniu dokumentów na konkretne zlecenie firmy.
Asystent mobilny
Miejsce pracy: Wrocław, Legnica, Wałbrzych, Jelenia Góra
Od kandydatów oczekujemy:
dyspozycyjności w godzinach 7-15
komunikatywności
dobrej organizacji pracy
W zamian oferujemy:
pracę w oparciu o umowę o dzieło
wynagrodzenie w wysokości 30 zł brutto/kompletnie wykonane zlecenie
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Dobra znajomość obsługi komputera; Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu oraz wsparcie bieżących procesów w jednostce. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizacja spotkań, wizyt oraz kontakt z...
Klient portalu Praca.pl
Dzierżoniów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
8 dni
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca z wszystkimi działami firmy;
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu
19 godz.
Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...