Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – zarówno elektronicznej, jak i papierowej (w tym wizyty na poczcie oraz współpraca z firmami kurierskimi), Zapewnienie sprawnej logistyki biura, w tym zamawianie materiałów biurowych i artykułów gastronomicznych,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie do systemu potwierdzeń zamówień i wystawianie fv proforma, Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń, Prowadzenie negocjacji cenowych z firmami transportowymi (szukanie najkorzystniejszej oferty), Wystawianie dokumentów przewozowych np. WZ, zlecenie...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Praca w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb...
asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twoja Rola Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań. Pomoc w przygotowaniu deklaracji i zestawień finansowych.
2MKP Energia Sp. z o.o.Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
praca hybrydowa / stacjonarna
praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska: przygotowywanie i uzgadnianie dokumentacji dotyczącej przebiegu sieci i przyłączy elektroenergetycznych; pozyskiwanie niezbędnych decyzji administracyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie pasa drogowego; współpraca z biurami projektowymi i geodezyjnymi w zakresie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
23 godz.
obsługa osób zgłaszających się do placówki oraz udzielanie im bieżących informacji; planowanie wizyt, przygotowywanie dokumentacji i wydawanie recept; dbanie o sprawną komunikację z pacjentami oraz wysoką jakość obsługi; realizowanie płatności za usługi i przedstawianie oferty...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
Opis stanowiska: wsparcie w organizacji i nadzorze nad realizacją projektów budowlanych; prowadzenie i porządkowanie dokumentacji technicznej oraz kontraktowej; kontakt z klientami, podwykonawcami i zespołem projektowym; przygotowywanie zestawień, raportów i rozliczeń dotyczących postępu...
W chwili obecnej firma nasza koncenturje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Asystent/-tka
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: A.11.14
Opis stanowiska
Realizacja prac asystenckich związanych z organizacją i obsługą sekretariatu w tym przygotowywanie spotkań, pism, prowadzeniem korespondencji, planowanie i prowadzenie działań organizacyjnych, mających na celu usprawnienie pracy przełożonego, organizowanie i obsługa spotkań, prowadzenie korespondencji, tłumaczenie pisemne i ustne, zarządzanie kalendarzem przełożonego, organizacja, obsługa i rozliczenie spotkań poza firmą, w tym delegacje.
Zapewnienie podstawowej obsługi administracyjno-biurowej w tym kserowanie dokumentów, segregacja dokumentów przepisywanie pism.
Wprowadzanie i obsługa rozliczeń w wewnętrznych systemach rozliczeniowych OPL dla przełożonego oraz menedżerów z podległej przełożonemu struktury.
Wykonywanie prostych czynności administracyjnych i informacyjnych dla struktury podległej przełożonemu, włączając przygotowanie zestawień, dokumentów i prostych prezentacji.
Wymagania
obsługa komputera,
znajomość word, excel i power point (ms project jako dodatkowy atut),
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne prowadzenie korespondencji oraz komunikacji,
obsługa urządzeń biurowych itd.,
dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność współpracy z ludźmi, umiejętność pracy pod presją czasu.
Wynagrodzenie
Od 3000 do 4000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – zarówno elektronicznej, jak i papierowej (w tym wizyty na poczcie oraz współpraca z firmami kurierskimi), Zapewnienie sprawnej logistyki biura, w tym zamawianie materiałów biurowych i artykułów gastronomicznych,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie do systemu potwierdzeń zamówień i wystawianie fv proforma, Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń, Prowadzenie negocjacji cenowych z firmami transportowymi (szukanie najkorzystniejszej oferty), Wystawianie dokumentów przewozowych np. WZ, zlecenie...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Praca w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb...
asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twoja Rola Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań. Pomoc w przygotowaniu deklaracji i zestawień finansowych.
2MKP Energia Sp. z o.o.Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
praca hybrydowa / stacjonarna
praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska: przygotowywanie i uzgadnianie dokumentacji dotyczącej przebiegu sieci i przyłączy elektroenergetycznych; pozyskiwanie niezbędnych decyzji administracyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie pasa drogowego; współpraca z biurami projektowymi i geodezyjnymi w zakresie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
23 godz.
obsługa osób zgłaszających się do placówki oraz udzielanie im bieżących informacji; planowanie wizyt, przygotowywanie dokumentacji i wydawanie recept; dbanie o sprawną komunikację z pacjentami oraz wysoką jakość obsługi; realizowanie płatności za usługi i przedstawianie oferty...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
Opis stanowiska: wsparcie w organizacji i nadzorze nad realizacją projektów budowlanych; prowadzenie i porządkowanie dokumentacji technicznej oraz kontraktowej; kontakt z klientami, podwykonawcami i zespołem projektowym; przygotowywanie zestawień, raportów i rozliczeń dotyczących postępu...