Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
ATS S.A. z siedzibą w Toruniu jest dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą na polskim rynku handlu wyrobami hutniczymi od 1998r. Głównym obszarem naszej działalności jest eksport i import wyrobów hutniczych.
Asystent w dziale prawnym
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska
Przygotowywanie wniosków, pełnomocnictw i innych pism do odpowiednich instytucji w ramach działalności pracodawcy;
Kontrola przestrzegania ustawowych i wewnętrznych terminów przy wypełnianiu powierzonych obowiązków;
Obsługa baz danych dotyczących nieruchomości, zabezpieczeń, zawartych umów;
Czynności biurowe i pomoc administracyjna;
Wsparcie radcy prawnego w bieżących zadaniach;
Zapewnienie efektywnej pracy biura;
Dbanie o poprawny obieg dokumentów;
Współpraca z urzędami i sądami oraz wyszukiwanie informacji prawnych;
Wymagania
Wykształcenie wyższe prawnicze;
Biegła znajomość obsługi komputera, aplikacji biurowych oraz Word, Excel;
Umiejętność organizacji pracy własnej;
Dokładność, zaangażowanie, inicjatywa w pracy;
Profesjonalizm i odpowiedzialność w zakresie realizacji obowiązków;
Szybkie realizowanie zadań;
Zdolności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista;
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Mile widziane:
Rozpoczęta aplikacja radcowska,
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
Znajomość w zakresie prawa spółek handlowych i prawa rynku kapitałowego,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Oferujemy
Możliwość zdobycia dużego doświadczenia
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...