Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań.
Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych.
Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
Wymagania
Doskonałe zdolności organizacyjne, komunikacyjne i analityczne.
Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym.
Doświadczenie w zarządzaniu czasem i priorytetami.
Oferujemy
Umowę o pracę na pełen etat.
Pakiet szkoleń oraz możliwości awansu w strukturach międzynarodowej firmy.
Opiekę medyczną i przyjazne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa Polityka prywatności.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Koordynacja i zarządzanie codziennymi harmonogramami oraz organizacja kalendarza (efektywne gospodarowanie czasem). Przygotowywanie, redagowanie i archiwizowanie dokumentacji, w tym notatek ze spotkań i rejestrów wewnętrznych. Nadzorowanie logistyki związanej z podróżami służbowymi,...
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 godz.
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Kompleksowa obsługa administracyjna pracowników oraz dostawców. Obsługa i utrzymanie systemów oraz aplikacji biurowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i komunikacją między działami firmy. Codzienna obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, telefony). Sporządzanie i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...