W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Asystentka administracji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr ref.: AA/KKi/PK
Zadania:
- organizowanie podróżysłużbowych,
- planowanie i organizowanie spotkań,
- zapewnienie ogólnego wsparcia dla odwiedzających,
- regularne raportowanie,
- aktualizowanie i dbanie o przestrzeganie zasad i procedur,
- zamawianie materiałów biurowych,
- organizowanie odbioru towarów,
- odpowiedzialność za obieg korespondencji,
- sprawdzanie tożsamości osób, wchodzących do firmy.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze administracji,
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- znajomość systemów i procedur zarządzania biura,
- bardzo dobra znajomość programów MS Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność zarządzania czasem i nadawania priorytetów zadaniom,
- komunikatywność, skrupulatność, wielozadaniowość.
Firma oferuje:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- bogaty pakiet socjalny,
- zdobycie dużego doświadczeniaw międzynarodowym środowisku.