Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/170/09/2017
Główne zadania:
• obsługa sekretarska Dyrektora Departamentu, organizowanie spotkań i opracowywanie odpowiednich materiałów (np.: prezentacje, raporty)
• obsługa recepcyjna gości
• ewidencjonowanie, rozdział i wysyłka korespondencji, monitorowanie terminowości udzielanych odpowiedzi
• zapewnienie wyposażenia w niezbędne materiały biurowe i urządzenia
• pośredniczenie w przekazywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej i socjalnej do właściwej specjalistycznej jednostki organizacyjnej
• współpraca z pracownikami jednostek Banku i Spółek Grupy Kapitałowej w zakresie zadań wykonywanych przez te jednostki na rzecz Departamentu
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów, preferowany kierunek: ekonomia, finanse i bankowość, prawo, zarządzanie
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• komunikatywnej znajomości języka angielskiego
• dobrej znajomości pakietu MS Office szczególnie Excel i Power Point
• komunikatywności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i biura, samodzielności, dokładności i odpowiedzialności
• umiejętności interpersonalnych na wysokim poziomie
• umiejętności ustalania priorytetów oraz zwracania uwagi na szczegóły
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń