Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
Opis stanowiska: przygotowywanie dokumentacji do udziału w konkursach oraz przetargach; monitorowanie rynku medycznego; wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie ofert; bliska współpraca z Przedstawicielami Medycznymi; bliska współpraca z wszystkimi działami firmy biorącymi udział w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
11 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to assist in the organisations of online, hybrid and physical meetings...
Twój zakres obowiązków Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, Koordynacja, weryfikacja i wprowadzanie do systemów kadrowo-płacowych dokumentów wpływających do działu kadr, Wsparcie w obsłudze benefitów pracowniczych oraz szkoleń BHP, Administrowanie aplikacją urlopową,...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
OMEGA KANCELARIE PRAWNE są ogólnopolską siecią Kancelarii Prawnych, tworzoną systematycznie od 2005 roku. Naszym celem jest utworzenie w niedługim czasie Kancelarii OMEGA w każdym mieście.
Dotychczasowe Kancelarie tworzy zespół wykwalifikowanych prawników, radców prawnych i adwokatów specjalizujących się w różnych dziedzinach prawa, co powoduje, że jesteśmy w stanie pomóc wszystkim Klientom, nawet w najtrudniejszych sprawach i zagadnieniach prawnych.
Usługi prawne świadczymy bezpośrednio w naszych Oddziałach, oraz w drodze video konferencji internetowych, a także przez telefon, telefaks i pocztą internetową.
Asystentka Kancelarii Prawnej
Warszawa
Opis stanowiska:
organizacja i wsparcie pracy zespołu prawników
nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji,
prowadzenie terminarza Kancelarii,
zapewnienie bieżącej pracy administracyjnej Kancelarii
kontakt z Klientami Kancelarii
zaopatrzenie Kancelarii prowadzenie samodzielnie powierzonych zadań
Wymagania:
wykształcenie wyższe
wysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
bardzo dobrej organizacji pracy własnej
skrupulatności, dokładności, terminowości
wysokiej kultury osobistej i dyskrecji
dobrej znajomości obsługi programów pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
Oferujemy:
Atmosferę wyzwań oraz ciągły rozwój wynikający z wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom Klientów poprzez stałą rozbudowę portfela produktów;
Formę zatrudnienia możliwą w 3 wariantach do wyboru:
Umowę o pracę;
Umowę agencyjną opartą na własnej działalności gospodarczej;
Umowę zlecenia;
Możliwość zdobycia wszechstronnych doświadczeń praktycznych w zakresie postępowań sądowych;
Odpowiedzialne i dające możliwość rozwoju zadania i cele;
Niezbędne narzędzia pracy;
Możliwość uzyskania dodatkowego dofinansowania w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.
Forma kontaktu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
Opis stanowiska: przygotowywanie dokumentacji do udziału w konkursach oraz przetargach; monitorowanie rynku medycznego; wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie ofert; bliska współpraca z Przedstawicielami Medycznymi; bliska współpraca z wszystkimi działami firmy biorącymi udział w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
11 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to assist in the organisations of online, hybrid and physical meetings...
Twój zakres obowiązków Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, Koordynacja, weryfikacja i wprowadzanie do systemów kadrowo-płacowych dokumentów wpływających do działu kadr, Wsparcie w obsłudze benefitów pracowniczych oraz szkoleń BHP, Administrowanie aplikacją urlopową,...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...