Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; czynne prawo jazdy; gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Pracownik działu obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry) Umiejętność budowania relacji z klientami; Angielski na poziomie podstawowym; Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów; Techniki sprzedaży; Umiejętność obsługi komputera; Prawo jazdy kategorii B;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

    Delta Controls Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego; Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami; Przygotowywanie towarów do wysyłki;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

    Armatis Polska   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 40,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres zadań: Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji. Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Business Development Representative with Portuguese-English

Business Development Representative with Portuguese-English

TTEC
Kraków
6 500 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
rekrutacja online
14 dni temu
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Business Development Representative with Portuguese-English working Hybrid in Krakow, Poland, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #experienceTTEC, an award-winning employment experience and company culture.

What You'll be Doing
Looking to build long term relationships as a trusted advisor? Do you have a passion to maximize sales opportunities over the long term? You'll deliver amazing customer service and uncover sales opportunities for our technology client's customers. With a consultative selling approach and focus on revenue targets, you'll cultivate existing customer relationships while establishing and maintaining long-term relationships. You'll work both independently and collaboratively with a cross-functional team to identify and solve business technology needs in a cloud-based environment.

You'll report to the Operations Sales Manager. You’ll contribute to the success of the customer experience as well as the overall success of the team.
Business Development Representative with Portuguese-English
Kraków
Nr ref.: 040WS

During a Typical Day, You'll

  • Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions
  • Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities
  • Build a healthy sales pipeline to achieve main targets
  • Support customers ranging from small to medium size businesses or advertising agencies and C-Level business contacts supporting cloud-based technology
  • Bring your curiosity to stay on top of the trends in the technology industry

What You Bring to the Role

  • Experience prospecting, developing accounts, negotiating, and closing deals
  • Develop partnership and communicate with high-level decision makers to assess needs
  • Some understanding of cloud-based software
  • Exceptional verbal and written bilingual communication skills in both Portuguese and English
  • 1+ years demonstrated sales experience
  • A solution-oriented mindset and comfortable working to resolve issues before escalating to the next level
  • Reside in or able to relocate to the Krakow area

What You Can Expect

  • Base Salary of 6500 PLN  gross 
  • Generous relocation package 
  • Private Luxmed medical care including dental care and eye care plan (glasses reimbursement)
  • Multisport Card 
  • Flexible working hours and additional days of annual leave
  • Partial language course reimbursement program as well as tuition program for sales courses and studies
About TTEC
Our business is about making customers happy. That's all we do. Since 1982, we've helped companies build engaged, pleased, profitable customer experiences powered by our combination of humanity and technology. On behalf of many of the world's leading iconic and hypergrowth brands, we talk, message, text, and video chat with millions of customers every day. These exceptional customer experiences start with you.

TTEC is proud to be an equal opportunity employer where all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran. TTEC embraces and is committed to building a diverse and inclusive workforce that respects and empowers the cultures and perspectives within our global teams. We aim to reflect the communities we serve, by not only delivering amazing service and technology, but also humanity. We make it a point to make sure all our employees feel valued, belonging, and comfortable being their authentic selves at work. As a global company, we know diversity is our strength because it enables us to view things from different vantage points and for you to bring value to the table in your own unique way. But don't take our word for it, check out some of the diversity and women in leadership awards on TTECjobs.com.
 

Poznaj

TTEC

At TTEC (formerly TeleTech), you can enjoy a fast-paced career that offers exciting professional development and career growth opportunities. Our dynamic and inclusive culture is based on a set of values that guide our relationships with clients, their customers, and each other.

Founded in 1982 and with 50,000 employees operating across six continents, we use a blend of technology and humanity to help clients provide a great experience to their customers, build customer loyalty, and grow their business. We are one of the fastest growing BPO Companies in the Polish market. Together, our two divisions (TTEC Digital and TTEC Engage) help brands make every interaction they have with a customer—whether it’s face-to-face, online, over the phone, on social media, or via a mobile app—simple, personal and exceptional! Not only will you have the chance to create amazing experiences for yourself, you’ll get to help create them for others.

One of the qualities we cherish most are loyalty and precision. We are incredibly devoted to personal approach and we try to satisfy everyone’s necessities. Thanks to our stable structure we created our values that we follow every day!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; czynne prawo jazdy; gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Pracownik działu obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry) Umiejętność budowania relacji z klientami; Angielski na poziomie podstawowym; Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów; Techniki sprzedaży; Umiejętność obsługi komputera; Prawo jazdy kategorii B;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

    Delta Controls Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego; Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami; Przygotowywanie towarów do wysyłki;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

    Armatis Polska   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 40,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres zadań: Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji. Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...