Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    18 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

Cardif Services Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
4420 dni temu

Dbamy o Twoje zaufanie

Firma Cardif, wchodząca w skład międzynarodowej grupy finansowej BNP PARIBAS, jest liderem w dziedzinie ubezpieczeń kredytobiorców, czyli bancassurance i jej twórcą we Francji. Cardif ubezpiecza 50 milionów osób na trzech kontynentach. Do grupy kapitałowej BNP Paribas w Polsce należą następujące spółki: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce, Cardif Services Sp. z o.o., BNP Paribas Bank Polska S.A., OFE Pocztylion oraz PAUF S.A.

We wrześniu 2007 roku Cardif otworzył w Łodzi własne call center, które dedykowane jest do sprzedaży produktów finansowych. Łącznie ponad 200 naszych dynamicznych telemarketerów sprzedaje ubezpieczenia przez telefon klientom naszych partnerów bankowych - wiodące banki na rynku polskim. Działamy w lokalizacji przy ulicy Łąkowej 11 (Tower Building).
Jako właściciele call center jesteśmy niezależni i elastyczni. Oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość zdobywania doświadczenia w zakresie ubezpieczeń.
Nasze call center to wyjątkowe miejsce pracy!

 




Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Call Center Manager

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: CCM/01/2013

Zadania:
  • Celem stanowiska jest realizacja zadań Call Center zgodnie z założonymi planami, budżetem  oraz KPI wyznaczonymi przez firmę,
  • Odpowiedzialność za wyniki finansowe Call Center poprzez  utrzymanie efektywności oraz rentowności prowadzonych projektów na wyznaczonym poziomie,
  • Monitorowanie i zarządzanie pracą Kierowników Zespołów funkcjonujących w ramach Call Center,
  • Zarządzanie powierzchnią Call Center, w szczególności pod kątem optymalnego wykorzystania stanowisk telemarketerskich oraz pozostałej powierzchni biurowej.
  • Zarządzanie pracą Działu Kontroli Jakości pod kątem zachowania najwyższych standardów jakościowych w procesie sprzedaży telefonicznej,
  • Bieżąca współpraca z Działem IT pod kątem optymalizacji procesów teleinformatycznych Call Center,
  • Współpraca z  Działem HR w zakresie zapewnienia właściwych zasobów do realizacji wyznaczonych celów,
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz zarządczych,
  • Opracowanie planów rozwojowych na podstawie wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Utrzymywanie wysokich standardów jakościowych sprzedaży,
  • Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację polityki szkoleń Telemarketerów oraz wdrożenie systemów motywacyjnych,
  • Ustalanie KPI dla podległych zespołów Telemarketerów w celu realizacji zakładanego celu sprzedażowego Call Center.
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu Call Center (warunek konieczny),
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, finanse, ubezpieczenia),
  • Znajomość systemów oraz szeroka wiedza dotycząca funkcjonowania Call Center,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym,
  • Zdolności analityczne,
  • Zdolności organizacyjne oraz inicjatywa.
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznej i rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do posiadanej wiedzy i wyników pracy,
  • szeroki pakiet dodatkowych świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kurs języka angielskiego, zajęcia sportowe),
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.



Nadesłane dokumenty powinny zawierać następującą klauzulę: "Oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Grupę BNP Paribas w zakresie niezbędnym dla realizacji procesu rekrutacji. Niniejsza zgoda jest ważna, do czasu jej odwołania."
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    18 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...