Community Support Specialist with French / Italian / Spanish

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Kraków

2 dni temu

Community Support Specialist with French / Italian / Spanish
Kraków
Responsibilities:
  • Maintain and build the community of Product Experts (“PEs”) for 109 community-supported Products
  • Providing technical troubleshooting support for issues reported by PE’s in native language – i.e. Triage, solve, deflect Community program questions raised by Product Experts
  • Respond to and deploy the tasks requested by gUP Communities Program managers and PV gUP PSMs (Product support managers)
  • Help recruit new PEs into Google’s Help Communities for respective products and languages
  • Provide feedback, process top user issues (TUIs) through a meaningful feedback loop to User / PV teams to surface local insights or program feedback, when requested
  • Managing day to day operations, events for the help community
You have
  • Good command of English
  • Proficiency in one of the following languages: French, Italian, Spanish
  • Customer facing experience
  • Analytical skills
  • Excellent communication skills
  • Strong experience in analyzing, troubleshooting, and resolving user-reported issues
  • Enthusiastic & self-motivated with “Can do!” attitude
  • Experience in Google Products
We offer
  • Opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with irreproachable reputation.
  • Pleasant and inspiring working atmosphere.
  • Professional development and clear career path.
  • Training & development opportunities.
  • Competitive salary with cafeteria benefits.

Interested? Then please apply online. Please visit our career site for more information on our company: http://cognizantcareers.eu/pl_en

In case our offer does not suit your needs, fell free to send it to interested acquaintances or friends

 

 

To apply please send your CV in English by clicking button below

 APPLY 


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego