Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Customer Care Claims Specialist
CCPORTER Sp. z o.o.
Warszawa, przy Metro Politechnika
specjalista (mid)
umowa zlecenie
9 dni temu
Customer Care Claims Specialist
Warszawa, przy Metro Politechnika



Wymagania:
  • Język polski jest Twoim językiem ojczystym
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (wymagany poziom min B2)
  • Dobrze znasz pakiet MS Office, przede wszystkim Excel
  • Cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
  • Jesteś dyspozycyjny/a minimum 40h/tyg
  • Nie boisz się wyzwań, cechuje Cię optymizm i potrafisz dobrze zorganizować swoje obowiązki
  • Jesteś precyzyjny/a i uważny/a, wyróżnia Cię dbałość o szczegóły
Opis stanowiska:
  • Obsługa zgłoszeń dostępnymi kanałami kontaktu
  • Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • Przygotowywanie i aktualizacja niezbędnych ewidencji związanych z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych
  • Przestrzeganie procedur i utrzymanie standardów obsługi
  • Współpraca z innymi zespołami
  • Inne zadania wskazane przez Zleceniodawcę
Oferujemy:
  • Jasno określone zadania i szkolenia przygotowujące Cię do pracy
  • Możliwość rozwoju wewnątrz firmy- budujemy nowe zespoły, więc możesz wykorzystać swój potencjał w różnych obszarach
  • Stałe godziny współpracy od poniedziałku do piątku (do ustalenia z Tobą)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Biuro zlokalizowane w pobliżu Metro Politechnika
  • Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej

Poznaj

CCPORTER Sp. z o.o.

Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.

Podobne oferty