Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    8 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    8 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    8 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    8 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    12 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Manager

ARRA GROUP SP. Z O.O. SP. K.
Wrocław
praca stacjonarna
1215 dni temu

ARRA GROUP to lider w segmencie europejskiej ekspresowej logistyki farmacji, specjalizujemy się w transporcie farmaceutycznym, chłodniczym oraz transporcie materiałów niebezpiecznych (ADR), w warunkach temperatury kontrolowanej.

Szukamy ludzi z pasją i zaangażowaniem, poszukujących możliwości rozwoju, czyli dokładnie takich jak MY. Obecnie do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko:

 

Customer Care Manager
Miejsce pracy: Wrocław

ZADANIA:

  • Rozwijanie i podtrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami zagranicznymi
  • Regularne kontakty z klientami w celu monitorowania poziomu zadowolenia z usług firmy
  • Monitorowanie poziomu współpracy z grupą klientów
  • Dbanie o bezproblemową współpracę na każdej płaszczyźnie
  • Kwotacje i przygotowywanie ofert handlowych
  • Zarządzanie limitem kredytu kupieckiego poszczególnych klientów
  • Badanie potencjału klienta
  • Współuczestniczenie w procesach optymalizacyjnych związanych z obsługą klienta

OCZEKIWANIA

  • Kilkuletnie doświadczenie w obsłudze klienta w branży TSL - warunek konieczny
  • Biegła znajomość j. angielskiego, znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, również w strukturach rozproszonych
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Doświadczenie w tworzeniu standardów/ procesów obsługi klienta przynajmniej na poziomie jednostki organizacyjnej. 
  • Silne nastawienie na jakość obsługi klienta
  • Skrupulatność i konsekwencja w pracy
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym

OFERUJEMY:

  • stabilne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia
  • możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • doświadczony zespół specjalistów do współpracy
  • duże pole samodzielności w działaniu
  • bardzo dobrą atmosferę w firmie
  • niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków
  • pasjonującą, pozbawioną monotonii pracę.

KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest ARRA GROUP Sp. z o. o. Sp. k., ul. Piastowska 5, 67-200 Głogów, adres e-mail: arra@arra.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w ARRA GROUP Sp. z o. o. Sp. k. możliwy jest pod adresem e - mail: iod@arra.pl;
3. Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenie o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu rekrutacji do pracy w spółce ARRA GROUP Sp. z o. o. Sp. k.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji lub przez jeden rok od złożenia aplikacji (jeżeli aplikant wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych do „przyszłych rekrutacji”).
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane za pomocą serwisu prowadzonego przez eRecruitment Solutions sp. z o.o. Mogą mieć do nich dostęp również zewnętrzne firmy IT, w zakresie serwisowania i dostarczania nam oprogramowania i sprzętu informatycznego. Poza tym dane nie będą ujawniane (udostępniane) innym podmiotom, poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach.
6. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych nie jest wymagane żadnymi przepisami, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.
9. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    8 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    8 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    8 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    8 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    12 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...