Customer Care Specialist with Danish

Genpact PL

Kraków

22 dni temu

Customer Care Specialist with Danish
Location:Kraków

Function: Operations

 

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule- breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

 

Inviting applications for the role of a Customer Care Specialist with Danish


We are looking for the candidates with Danish language skills, who would like to use their main
assets in our company! If you get the impression that current employer is not using your full
potential, we may find something just perfect for you. Seeking new opportunities, willing to
acquire new skills and develop? Come join us - everyone has equal opportunities and we are
happy to help you find your own path in our Genpact! We have both stable processes and the
ones, which may be more challenging because of building the process from scratch - the choice
is all yours.

 

Responsibilities
  • Answering clients’ questions/ requests (contact via email, phone)
  • Resolving customer’s problems
  • Providing constant support to the customer for any request raised
  • Processing customer’s requests in the system
  • Updating internal databases
  • Cooperating with the other teams
  • Managing complaints
Qualifications


Minimum qualifications

  • Good Danish skills, min B2
  • Communicative level of English
  • Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
  • Analytical thinking and ability to learn fast
  • Personal culture and ability to deal with the client properly[Type text]
  • Customer Care Specialist with Danish
  • High motivation and willingness to learn
  • Preferred Qualifications / Skills
  • Previous experience in Customer Service/ Order Management
  • Familiarity with SAP
We offer
  • Attractive salary
  • Stable job offer – employment contract
  • Various trainings (initiating, soft skills)
  • Possibility of development
  • Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, additional vacation days, Lunchpass card, biking policy)
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.

Poznaj

Genpact PL

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!