Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Facing Specialist with German

Genpact PL
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
604 dni temu
Customer Facing Specialist with German
Location: Kraków

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands—and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates
As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.
Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

Responsibilities:

 

1) Provide requested services to customers as a part of the Service Catalogue:

  • Review and provide information about the situation status of their orders, deliveries, and invoices data,
    Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms,
    Provide logistic or descriptive information of products
    Inform the customer about the out of stock proactively and when orders are affected clarifying the solution date
    Manage the unloading time slots with customers,
    Solve customer issues within a given/ agreed time frame,

2)Ensure proper Master Data:

  • Coordinate Master Data requests from customers/ other functions,
  • Follow up if needed with the customer regarding product & price lists for master data updates,
  • Maintenance of customer contacts,

3) Support proper Order Management process:

  • Review blocked orders for delivery for certain scenarios, e.g., minimum order quantity, requested delivery date, etc. with the customer and in cooperation with the Order Validation Specialist,
    Monitor that customers place orders according to the agreed schedule and rules,
    Communicate proactively about order changes, short orders, and shipment/warehouse delays,

4) Support proper Claims Management process:

  • Contribute to the proper return process by clear rules agreement or direct contact with the customer if needed,
  • Claims resolution communication (pricing, logistic) to customers as per Customer Service Catalogue,
  • Deal with escalations from price and logistic Claims Specialists,
  • Liaise with the Stock Management Specialist and/or 3rd Party Logistic Providers for urgent delivery issues,
  • Support resolution and closure of invalid claims,

5) Support Cash Collection & Credit Management activities:

  • Follow up on escalated overdue invoices with the customer,
  • Work closely with sales and business teams to ensure complete, timely, and accurate receipt of remit advice and escalation when needed.

Our Requirements:

  • Knowledge of German at min. C1 level and English at min. B2 level,
  • Customer Focus (focus on external and internal customers),
  • Bias for action (focus on results and use of intelligent risk-taking),
  • Team Alignment (team player; supports and respects others),
  • Accountability and responsibility (personally driving change and using operational discipline to deliver on the promise),
  • Growth Mindset (placing a fresh emphasis on innovation and having the ambition to grow),
  • Good communication skills, ability to cooperate with external and internal customers,
  • Proactive problem solving and decision-making ability,
  • Ability to work with various IT applications (SAP, PEGA, AR Collect, reporting tools, etc.).

We offer:

  • Possibility of submitting a request for Private Medical services with Luxmed,
  • Possibility of submitting the request for group life insurance (co-financed),
  • Possibility of submitting the request for Benefit Multisport (co-financed),
  • Additional holidays dependent on your tenure in the Company - up to 4 days per year,
  • Biking Policy.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...