Customer Service Agent with Czech language

Devire

Warszawa

3 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: PL39466

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Service Agent with Czech language

Customer Service Agent with Czech language 

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Our client is a company that is a global distributor of products in the field of electronics, automation and maintenance. Currently, it supports over one million customers all over the world, offering a wide range of products and services. Due to the constant development of the company, we are looking for people for the position of Customer Service Agent with Czech language . The person in this position will be responsible for managing the database, contacting clients to provide information about products, help in solving problems or professional advice. In the Candidates we pay attention to:

  • Very good knowledge of the Czech language
  • Good knowledge of English.
  • Availability to work full-time.
  • High personal culture and interpersonal skills.
  • Experience in customer service and SAP system 
  • Interest in the technical area (electronics, automation).
  • Communicability, good organization of work, conscientiousness.

Our client provides:

  • Work from Monday to Friday full time.
  • Stable employment.
  • Initial training and team support.
  • A convenient location (Warsaw Ursynów).
  • Work in a strong and dynamic organization with an established position in the market. 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Poznaj

Devire sp. z o.o

devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta