Customer Service Analyst with German

IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o.

Kraków

13 dni temu


IBM BTO BCS in Cracow is one of the leading international companies providing business process support services. In our center we are providing accounting and financial services to foreign customers in three core processes: Accounts Payables, Accounts Receivable and General Ledger.

Customer Service Analyst with German


Workplace: Kraków

 

What makes IBM BTO unique:
  • Global communication: want to improve your language skills? We will invest in you!
  • Flexibility: employee development matters to us, that’s why every vacancy is open for internal recruitment
  • Diversity: different nationalities united in one team
  • Initiative: have ideas for improvements? We want to hear them!
Scope of duties:
  • Adherence to the Dispute management process within policy, with specific reference to prompt escalation actions
  • Resolve disputes within agreed timeframes, according to the quality rules
  • Build and maintain positive relationship with the customers
  • Engage with internal stakeholders (Sales & Account Managers) to successfully identify problem areas and bring resolution to urgent needs
We are looking for candidates with:
  • Very good English (verbal & written)
  • Very good German (verbal & written)
  • Intermediate MS Office skills
  • Past experience in Order to Cash processes / preferably Customer Service
  • Self-motivated with strong organizational & problem-solving skills
We guarantee you:
  • Job contract
  • The opportunity to participate in training and language courses
  • An extensive benefits package (Multisport, healthcare, life insurance)
  • An induction training that will allow you to smoothly transition into your new role
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o.

IBM BTO BCS w Krakowie to jedno z największych i najszybciej rozwijających się centrów ksiegowych na krakowskim rynku, oferujące możliwości rozwoju w wielu różnych procesach i ponad 20 językach. Działamy od 2002 roku i stale zwiększamy zatrudnienie, regularnie tworząc nowe miejsca pracy.

Nasza scieżka kariery pozwala każdemu pracownikowi wykorzystać swoje unikalne kompetencje. Jestesmy dumni z tego, ze wielu naszych Managerów to osoby, które zaczynały karierę w firmie od stanowisk entry-level. Róznorodność procesów i jezyków sprawia, ze każdy moze u nas znaleźć idealne dla siebie stanowisko.

Zapraszamy na naszą stronę:

www.ibm.com/employment/pl/ibm-krakow/

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta