Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe; Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej; Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń; Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Customer Service Representative with German

Customer Service Representative with German

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
praca hybrydowa
rekrutacja online
752 dni temu
Customer Service Representative with German
Warszawa
Nr ref.: R00013373
Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° value, enable us to help our clients succeed and build trusted, lasting relationships. We measure our success by the 360° value we create for our clients, each other, our shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com. 
 
Operations drives business value and outcomes to advance our clients on their journey to intelligent operations through our innovative operating engine - SynOps. We transform business processes to achieve sustainable growth by optimizing people, technology, data and intelligence.

What will you do:

  • Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e mail.
  • Validation of contractual agreements related to Service and Repair process.
  • Order management and returns management activities in SAP.
  • Coordination of service and repair process with internal teams and spare parts vendors.
  • Ensures resolution of queries within the contractual metrics.
What do we expect:
  • Very good English and German min. C1.
  • Microsoft Office package knowledge Excel, Word, PowerPoint.
  • Experience in Customer Service would be an asset.
  • Experience in working with SAP would be an asset.
  • Availability to work in a 50/50 hybrid mode in Warsaw office.
What we offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° value, enable us to help our clients succeed and build trusted, lasting relationships. We measure our success by the 360° value we create for our clients, each other, our shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com. 
 
Operations drives business value and outcomes to advance our clients on their journey to intelligent operations through our innovative operating engine - SynOps. We transform business processes to achieve sustainable growth by optimizing people, technology, data and intelligence.

What will you do:

  • Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e mail.
  • Validation of contractual agreements related to Service and Repair process.
  • Order management and returns management activities in SAP.
  • Coordination of service and repair process with internal teams and spare parts vendors.
  • Ensures resolution of queries within the contractual metrics.
What do we expect:
  • Very good English and German min. C1.
  • Microsoft Office package knowledge Excel, Word, PowerPoint.
  • Experience in Customer Service would be an asset.
  • Experience in working with SAP would be an asset.
  • Availability to work in a 50/50 hybrid mode in Warsaw office.
What we offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe; Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej; Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń; Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...