Customer Service Specialist with French

Devire

Kraków

208 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Kraków

Nr ref.: PL38736

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Service Specialist with French

W związku z rozwojem zespołu Naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Specialist with French.

Oczekiwania:

  • wyksztalcenie wyższe,
  • znajomość języka francuskiego na poziomie biegłym, umożliwiającym swobodną komunikację
  • znajomość dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem, 
  • minimum rocznego doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, szczegółowość oraz skrupulatność,
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, PoerpOint, itd.),
  • umiejętność samoorganizacji, zorientowania na klienta oraz współpracy zespołowej,

Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:

  • wsparcie klientów oraz utrzymywanie stałego kontaktu z nimi,
  • pomoc w przygotowywaniu oraz tworzeniu ofert,
  • kontrola należności oraz przyjmowanie skarg i zwrotów klientów,
  • stałe wspomaganie w udoskonalaniu procesów,
  • przygotowywanie raportów na temat kluczowych wskaźników wydajności,
  • przygotowywanie oraz rezerwacja transportu w celu wysyłki zamówienia do klienta,
  • utrzymywanie stałego kontaktu z inżynierami, działem sprzedaży, spedytorami, planistą produkcji, działem wysyłki, jakości, a także działem finansowym oraz innymi ze spółek córek firmy,
  • odpowiedzialność za cały proces zamówienia do wystawienia faktury, noty kredywotej oraz zarządzaniem zapasami konsygnacyjnymi,

Nasz klient oferuje:

  • stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
  • dobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Poznaj

Devire sp. z o.o

devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta