Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Customer Service Specialist with Slovenian

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever
Warszawa
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
2 dni temu

Join our team at Foundever!

 

Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1600 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!

Customer Service Specialist with Slovenian
Location: Remote work from Poland

Your daily tasks:
  • Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls);  
  • Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; 
  • Following company policies and procedures, ensuring quality;  
  • Performing daily tasks in an efficient and timely manner.

What do we expect from you?

  • Language: Fluent knowledge of Slovenian (C2) and good knowledge of English (B1);
  • Experience: Customer Service experience is a must, medical background knowledge is a plus;
  • Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;  
  • Personality: Motivated, enthusiastic.

Advantages will be:

  • Ability to prioritise and plan; 
  • Independence AND ability to work with minimal supervision; 
  • Ability to solve problems; 
  • Attention to detail.

Working conditions:

  • Type of contract: Contract of Employment or Mandate Contract for students under 26.
  • Remote work from Poland

We offer:

  • Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Children's Day, etc.); 
  • Private Medicover healthcare; 
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.

 Don't hesitate and apply now!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów; Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów; Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym - Rynek Przewozu Paliw i Chemii Wydział – Rynek Paliw Płynnych i Artykułów Chemicznych

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień projektów umów handlowych oraz monitoring uzgodnień; Rejestracja zawartych umów handlowych w dedykowanych systemach...
  • Non-Voice Support Specialist Agent with German/ Greek/ Italian/ Spanish or Czech

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the company's products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt assistance to address requests.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa, al. Krakowska 110    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu...
  • Customer Care Specialist

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Manage and maintain assigned customer accounts. Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including: Customer Purchase Orders; Purchase Orders to Suppliers; Receipt of Products; Purchase Invoices; Customer Invoices; E-commerce reports; ASNs; Resolve customer concerns...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania: Obsługa dedykowanych portfeli klientów – od przyjęcia zamówienia po fakturowanie; Rejestracja i kontrola dokumentów w systemie: Zamówienia i potwierdzenia (klient / dostawca) Przychody towarowe i dokumenty magazynowe; Faktury sprzedażowe i zakupowe; Raporty...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...