Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Rydza-Śmigłego 20    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Umów Flotowych i Leasingowych

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    2 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    2 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    2 dni
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Specialist

Solid Bridge Solutions Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2846 dni temu

Our Client is a global retailer. Due to development and new projects we are seeking for Customer Service Specialist to support online sales. Reporting to the E-commerce Manager right candidate needs to proactively co-ordinate all aspects of the supply chain to deliver optimum performance and ensure we meet stated and agreed service levels and terms and conditions of supply.

Customer Service Specialist
Miejsce pracy: łódzkie/ Łódź
Nr ref.: SBS/77/2006/CS
Main duties and responsibilities:
  • Establish contact, build  and manage relationships and an in depth knowledge of customers  within own portfolio in order to drive business growth,
  • Answer customer mails,
  • Daily contact with the store about the status of orders, retransmission, cancellations,
  • Represent the supply chain liaising with both the customer, the Warehouse and marketing to ensure good communication,
  • Proactive order management including timely response, accurate processing and monitoring of orders and enquiries,
  • Capture, report, escalate and ensure timely response and resolution to all complaints,
  • Ensure customers are fully informed of product portfolio, promotional activity and appropriate service offering,
  • Working independently and as part of a team on a variety of special projects for business improvement and improved customer service,
  • Challenge the status quo targeting continuous improvement and opportunities for growth for both self and organisation.
Candidate profile:
  • At least 3 year’s recent experience within an administration customer service role, preferably working within a team,
  • Higher level of education,
  • Proven experience in managing customer relationships,
  • In depth knowledge and understanding of the supply chain processes,
  • Ability to plan and organise self and workload,
  • Excellent interpersonal skills,
  • Attention to detail is essential,
  • Enjoys working in a team,
  • Excellent verbal and written communication skills,
  • Able to handle difficult / volatile situations professionally and calmly,
  • Proven ability to work in a pressurised environment,
  • Ability to overcome objection and manage conflict,
  • Fluent in English and Polish, additional language as a plus.
W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV w firmie Solid Bridge Solutions Sp. z o.o. oraz przetwarzania moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U z 2002 nr 101, poz. 926). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia.”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Rydza-Śmigłego 20    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Umów Flotowych i Leasingowych

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    2 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    2 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    2 dni
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...