TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego Klienta, dużego międzynarodowego software house'u, który dostarcza innowacyjne oprogrammowanie dla przedsiębiorstw, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Success Representative (j. francuski)
MIASTO Wrocław
Nr ref.: 23060
Zakres obowiązków:
- Odnawianie umów serwisowych zgodnie z określonym planem
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
- Pozyskiwanie od klientów danych związanych z audytem licencji
- Aktywne zaangażowanie w proces badania satysfakcji klienta
Wymagania:
- Wykształcenia w zakresie ekonomii, administracji, marketingu lub kombinacji wykształcenia i doświadczenia zawodowego
- Dobrej znajomości języka francuskiego (B2/C1) i angielskiego (B1/B2)
- Doświadczenia: preferowane w obsłudze klienta, sprzedaży umów serwisowych w szczególności w obszarze oprogramowania
- Znajomości programów komputerowych: EXCEL, Word
- Komunikatywności umiejętności prowadzenia negocjacji, dokładności, nastawienia na rozwiązywanie problemów, zdolności analitycznych i organizacyjnych
Oferujemy:
- Miejsce w organizacji, w której masz realny wpływ na to, co i jak robisz
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Rodzinną atmosferę pracy i przytulne biuro
- Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach branżowych
- Liczne benefity, np.: kartę Multisport, grupowe ubezpieczenie, naukę języków obcych, opiekę medyczną, eventy firmowe