Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, Władysława Reymonta 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    1 dni
    Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w obszarze obsługi klienta, Tryb pracy: głównie zmiany popołudniowe oraz praca w weekendy. Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z klientami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach,...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    7 dni
    budowanie pozytywnych relacji z klientami i udzielanie informacji o ofercie; sprzedaż karnetów oraz produktów dostępnych w klubie; przekazywanie informacji o aktualnych promocjach i zajęciach; codzienne wsparcie pracy kierownika; współtworzenie treści do mediów społecznościowych; dbanie o...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Customer Support Specialist (English & German Speaker)

Customer Support Specialist (English & German Speaker)

Motorola Solutions Systems Polska
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1542 dni temu
Customer Support Specialist (English & German Speaker)
Company Overview

At Motorola Solutions, we create technologies our customers refer to as their lifeline.  Our technology platforms in communications, software, video and services help our customers work safely and more efficiently.  Whether it’s helping firefighters see through smoke, enabling police officers to see around street corners, or reliably keeping the lights on in homes and businesses around the world, our work supports those who put their lives on the line to keep us safe.  Bring your passion, potential and talents to Motorola Solutions, and help us usher in a new era in public safety and security.


Department Overview

Customer Care Service Desk is a single point of contact team for Motorola Solutions throughout Europe, Middle East and Africa. Multilingual call, chat and email support for prospects, customers and partners in the following languages: English, German, French, Spanish, Italian, Polish, Russian and Hebrew. 07:00 – 19:00 (standard shifts: 9:00-17:00, 10:00-18:00 CET Monday to Friday). Customer Care is part of the Centralized Managed & Support Operations (CMSO), working closely with Technical Support, Repair, Marketing, Channel Sales & Operations.


Job Description
  • Handle inbound calls, chats, web enquiries and emails from prospects or customers who have an interest in implementing projects involving Motorola’s products and solutions and deal with existing customers/ partners that need support with (non) technical, learning, repair related questions
  • Work with the repair center on resolving issues around repair time, quality issues or shipping.
  • Act as focal point and liaise with customers, partners, engineers and support managers
  • Own non technical requests and drive through to resolution
  • Qualify sales related leads and allocate them to the sales teams based on the country and product division and consequently ensuring that appropriate follow up action will be taken
  • Obtain a level of understanding of the whole Motorola Solutions (MSI) product portfolio and solutions, plus learn about latest MSI product releases in order to be able to answer and support all type of inquiries 
  • Answer inbound calls and emails to assist partners/ prospective partners with questions on the PartnerEmpower program or related tools and trainings. Provide administrative support to both partners and internal Motorola employees in English and German
  • Review and qualify applications to the PartnerEmpower program, perform compliance review, reactivations and changes to program status
  • Make outbound calls as and when required by the Channel, Sales and Marketing teams and in accordance with the PartnerEmpower Program, profile newly applied partners, welcome newly accepted partners and maintain contact with existing partners at regular intervals
  • Act as customer facing ambassador for Motorola Solutions. Conduct yourself and communicate in a professional manner in order to help and facilitate customer requests as seamlessly and efficiently as possible
Basic Requirements
  • Excellent English & German
  • Interest for IT related products and solutions
  • Excellent communication skills, both spoken and written,  including listening, negotiating and influencing
  • Calm and assured manner with the ability to work well under pressure either as an individual or as part of a team
  • High level of motivation with a will to succeed
  • Attention to detail

We offer
  • Competitive salary package
  • Strong team-oriented culture
  • Contract of employment
  • Comfortable work conditions (high class offices, parking space)
  • Volleyball field and grill place next to the office
  • Lots of sport activities as Moto football league, Wakeboarding, Snowboarding, e-gaming league etc.
  • Private medical & dental coverage
  • Life insurance
  • 8 hours working day (30 minutes lunch break included)
  • Access to wellness facilities and integration events
  • Trainings and broad development opportunities
We kindly inform we will contact only selected candidates.
If you are interested, please send your application by clicking on the "APPLY NOW" button.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, Władysława Reymonta 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    1 dni
    Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w obszarze obsługi klienta, Tryb pracy: głównie zmiany popołudniowe oraz praca w weekendy. Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z klientami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach,...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    7 dni
    budowanie pozytywnych relacji z klientami i udzielanie informacji o ofercie; sprzedaż karnetów oraz produktów dostępnych w klubie; przekazywanie informacji o aktualnych promocjach i zajęciach; codzienne wsparcie pracy kierownika; współtworzenie treści do mediów społecznościowych; dbanie o...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...