W CCC cenimy kreatywność oraz zaangażowanie. Kreujemy trendy, wprowadzamy innowacyjne rozwiązania oraz realizujemy międzynarodowe projekty. Stawiamy na rozwój, inspirujemy i szkolimy naszych Pracowników. Jesteśmy stabilnym pracodawcą - stawiamy na długotrwałą współpracę.
W zespole CRM rozwijamy najnowocześniejsze środowisko cloudowe zintegrowane z systemem marketing automation. Wypracowujemy metody analityczne wspierające doświadczenia klienta we wszystkich punktach kontaktu: integrujemy dane pochodzące z e-commerce, sklepów stacjonarnych, narzędzi wspierających sprzedaż (jak esize.me) dla spółek Grupy Kapitałowej CCC. Wykorzystujemy machine learning oraz zaawansowaną analitykę predyktywną do rozwiązywania problemów biznesowych.
- udzielać wsparcia analitycznego w realizacji komunikacji marketingowych dla kampanii CRM,
- przeprowadzać bieżące analizy kondycji bazy klubowiczów CCC dla Polski oraz rynków zagranicznych oraz raportować akcje marketingowe,
- automatyzować raportowanie w celu wspierania procesów biznesowych,
- współpracować z działami e-Commerce, Sprzedaży oraz Marketingu w zakresie planowania i rozliczania działań komunikacyjnych,
- optymalizować efektywność prowadzonych działań marketingowych,
- wspierać wdrożenie rozwiązań machine learning (segmentacje, modelowanie predykcyjne).
- posiadają praktyczną wiedzę i zrozumienie relacyjnych baz danych w zakresie SQLa (min. 1 rok doświadczenia),
- posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: matematyka, statystyka, metody ilościowe, ekonometria,
- posiadają zdolność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie liczb,
- potrafią pracować z dużymi zbiorami danych,
- mają doświadczenie w pracy z PowerBI lub innymi narzędziami raportującymi,
- znają środowisko Microsoft Azure oraz Python/Git - mile widziane,
- posługują się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.
- udzielać wsparcia analitycznego w realizacji komunikacji marketingowych dla kampanii CRM,
- przeprowadzać bieżące analizy kondycji bazy klubowiczów CCC dla Polski oraz rynków zagranicznych oraz raportować akcje marketingowe,
- automatyzować raportowanie w celu wspierania procesów biznesowych,
- współpracować z działami e-Commerce, Sprzedaży oraz Marketingu w zakresie planowania i rozliczania działań komunikacyjnych,
- optymalizować efektywność prowadzonych działań marketingowych,
- wspierać wdrożenie rozwiązań machine learning (segmentacje, modelowanie predykcyjne).
- posiadają praktyczną wiedzę i zrozumienie relacyjnych baz danych w zakresie SQLa (min. 1 rok doświadczenia),
- posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: matematyka, statystyka, metody ilościowe, ekonometria,
- posiadają zdolność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie liczb,
- potrafią pracować z dużymi zbiorami danych,
- mają doświadczenie w pracy z PowerBI lub innymi narzędziami raportującymi,
- znają środowisko Microsoft Azure oraz Python/Git - mile widziane,
- posługują się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.