POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Doradca Klienta ds. HoReCa
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: DORADCA KLIENTA BIAŁYSTOK
Wymagania:
- Minimum wykształcenie średnie,
- Doświadczenie w sprzedaży artykułów FMCG,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE),
- Aktualna książeczka zdrowia dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia,
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- Dyspozycyjność,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Narzędzia pracy takie jak samochód i telefon służbowy,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych,
- Zniżki pracownicze.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.