Archimedes to nowoczesna firma produkcyjno-handlowo-usługowa z siedzibą w Toruniu oraz oddziałem w Dąbrowie Górniczej. Zajmujemy się doborem, produkcją oraz dystrybucją elementów maszyn i urządzeń przemysłowych. Ideą naszej firmy jest kompleksowe zaopatrzenie zakładów przemysłowych w podzespoły na etapie produkcji maszyn oraz ich eksploatacji. Oferujemy naszym klientom 100 000 różnego rodzaju części zamiennych. Zaplecze Archimedesa stanowią biura o powierzchni 4000 m2. Współpracujemy z dostawcami z całego świata. Nasz zespół to 70 doświadczonych specjalistów, inżynierów produktu, konstruktorów, pracowników centrów produkcyjnych, działu handlowego i biura obsługi klienta. Stawiamy na rozwój kompetencji, świadome działanie i odpowiedzialność.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Opracowanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
- Przygotowanie i wdrożenie procesu sprzedaży w podległym dziale handlowym
- Wspieranie i rozwój podległego zespołu
- Odpowiedzialność za wynik finansowy
- Raportowanie w systemie CRM do Zarządu Firmy
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność prowadzenia coachingu, szkoleń z zakresu wszystkich etapów rozmowy handlowej
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kategorii B
- Silna motywacja do realizacji wyznaczonych zadań
- Doświadczenie w handlu, rozwinięte umiejętności negocjacyjne
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania, wysokie wynagrodzenie zasadnicze oraz zadaniowy system premiowania
- Możliwość rozwoju w strukturze sprzedaży
- Szkolenia z coachingu, zarządzania
- Samochód służbowy, telefon, laptop
- Pakiet ubezpieczeń