Opis stanowiska:
- Obsługa programu komputerowego
- Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez sprzedaży)
- Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Zaangażowanie do pracy
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- Niekaralność
- Komunikatywność
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Mile widziane zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
Oferujemy:
- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Wynagrodzenie 3 000 zł netto
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Terminową realizację świadczeń wynikających z umowy
- Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
- Wdrożenie stanowiskowe, wsparcie techniczne i merytoryczne
- System pracy zmianowej po 8h
Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.