Ogłoszenie numer: 2031041, z dnia 2018-08-08
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu poszukuje kandydata do pracy na stanowisko Eksperta ds. komunikacji społecznej – ½ etatu
Ekspert ds. komunikacji społecznej
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- współpraca z mediami w sprawach należących do zakresu działalności Oddziału w celu podtrzymywania i dbania o pozytywny wizerunek GDDKiA w mediach, co w szczególności oznacza koordynację przygotowania i redagowanie bieżących informacji dla mediów, w tym za pośrednictwem strony internetowej GDDKiA oraz profili GDDKiA w mediach społecznościowych, reprezentowanie w mediach Oddziału, organizowanie spotkań prasowych i aranżowanie wywiadów prasowych z dyrekcją Oddziału;
- monitorowanie przekazów medialnych na temat organizacji oraz wszystkiego, co może jej dotyczyć, pod kątem obecnych i potencjalnych szans i zagrożeń dla urzędu;
- przygotowanie i realizacja planu działań promocyjnych, edukacyjnych i informacyjnych dla zadań realizowanych przez Oddział i Centralę GDDKiA;
- współpraca z Rzecznikiem GDDKiA;
- kształtowanie poprawnej komunikacji wewnętrznej urzędu;
- współpraca w przygotowywaniu i przeprowadzaniu konsultacji społecznych;
- prowadzenie Rejestru oraz koordynowanie działania w zakresie udostępniania informacji publicznej;
- prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków drogownictwa.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz prawa prasowego;
- znajomość podstawowych aktów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie dróg publicznych;
- znajomość technik dobrej prezentacji przed kamerą i opanowania stresu przy wystąpieniach publicznych;
- praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu Office;
- zgoda na wyjazdy służbowe oraz szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne;
Wymagania dodatkowe:
- studia wyższe lub podyplomowe z zakresu public relations, dziennikarstwa, komunikacji społecznej lub marketingu;
- doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji projektów z zakresu komunikacji społecznej, wystąpieniach publicznych, w tym wystąpieniach przed kamerą i mikrofonem,
- doświadczenie w pisaniu informacji prasowych;
Oferujemy
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.