Kuratorium Oświaty w Warszawie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Płock
Ogłoszenie o naborze Nr 37655
Warunki pracy
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (brak pochylni zewnętrznych i wewnętrznych, brak windy, brak przystosowanych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, schody przy wejściu do budynku). W budynkach brak oznaczeń oraz urządzeń umożliwiających pracę osobom z niepełnosprawnością słuchową oraz z niepełnosprawnością wzrokową (niedosłyszących, głuchoniemych, niewidomych).Praca w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą (wymaga przemieszczenia się między kondygnacjami budynku w którym znajduje się siedziba Delegatury).
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Zakres zadań
- realizacja zadań administracyjno-obsługowych zapewniających funkcjonowanie Delegatury w Płocku;
- sporządzanie zapotrzebowań na materiały biurowe, środki czystości, tonery;
- prowadzenie ewidencji ilościowej składników majątku Kuratorium oraz zgłaszanie do zagospodarowania lub likwidacji zużytych lub zbędnych składników majątku znajdujących się w zasobach Delegatury;
- zapewnienie usług transportowych na rzecz Delegatury;
- zapewnienie obsługi organizacyjno-technicznej realizacji zadań Rzecznika Dyscyplinarnego i zastępców Rzecznika;
- prowadzenie archiwum zakładowego, przechowującego część zasobu archiwalnego zgromadzonego w Delegaturze.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel, Power Point), Internetu, poczty elektronicznej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe: na stanowisku zajmującym się obsługą administracyjną;
- znajomość elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją;
- znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- znajomość przepisów dotyczących likwidacji składników majątku;
- umiejętności: analityczne, pracy w zespole, komunikacji interpersonalnej;
- wysoka odporność na stres i dyspozycyjność.