British American Tobacco to jedna z wiodących firm branży tytoniowej w Polsce i na świecie. Sprzedajemy nasze produkty w ponad 200 krajach świata. W Polsce od 26 lat dostarczamy konsumentom takie produkty jak Rothmans, Pall Mall, Lucky Strike, Vogue, Nevada. Posiadamy w Augustowie jedną z najnowocześniejszych fabryk w Europie. Jesteśmy firmą stabilną i rozwijającą się, odnosimy sukcesy biznesowe i stale inwestujemy w rozwój naszych pracowników, produktów i obsługę naszych Klientów.
Konsultant ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- codzienne wsparcie użytkowników aplikacji (druga linia wsparcia)
- rozwiązywanie skomplikowanych problemów lub przekazanie dalej do odpowiednich osób
- sprawdzanie statusu klienta w CRM Microsoft CX360 i ewentualna modyfikacja danych
- przetwarzanie zgłoszeń w systemie JIRA
- przygotowywanie raportów dotyczących rodzajów zgłoszeń
Wymagania:
- zainteresowanie tematyką IT i rozumienie technicznych kwestii (wykształcenie techniczne nie jest potrzebne)
- znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (łatwość sporządzania podsumowań analiz czy rekomendacji w języku angielskim)
- analityczne myślenie oraz skrupulatność
- szybkość działania, odporność na stres
- umiejętność pracy z wieloma zadaniami naraz
- profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego, nastawienie na cel
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- wymagana dyspozycyjność również do pracy w weekendy
Co oferujemy:
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i kompetencji
- współpraca z innymi rynkami m.in. Czechami
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w pracy z nowoczesnymi aplikacjami