młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry
Poznań
praca stacjonarna
1886 dni temu
Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Koordynator Zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: KZ
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego,
Wykształcenie wyższe,
Znajomość produktów żywnościowych,
Znajomość procesów zakupowych,
Doświadczenie w pracy w Dziale Zakupów będzie dodatkowym atutem,
Umiejętności analityczne,
Umiejętność pracy w zespole,
Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office),
Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów oraz wyników w pracy.
Dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe (w tym zajęcia językowe),
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...