PRACUJ JAKO
Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Onboardingu Klienta
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi, poprzez codzienną realizację kampanii telefonicznych z wybranymi klientami Banku,
- nauczysz się budować pozytywne doświadczenia dla klienta w trakcie obsługi,
- zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży,
- poznasz zasady działania produktów bankowych.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA:
- otwartą na kontakt z ludźmi,
- optymistycznie nastawioną do życia,
- lubiącą wyzwania i zmiany,
- z wysoką kulturą osobistą,
- nastawioną na osiąganie najlepszych wyników,
- posiadasz min. średnie wykształcenie,
- posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut)
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- atrakcyjne warunki finansowe – podstawa oraz system premiowy,
- kompleksowy pakiet płatnych szkoleń przygotowujących do pracy,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej/ trenerskiej,
- bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
- niezapomniane wyjścia integracyjne,
- szkolenia podnoszące kwalifikację i rozwój dalszej kariery w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce.
Poznaj
Alior Bank
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Praca w Alior Banku jest wyjątkowym doświadczeniem, dzięki któremu możemy przedstawiać swoje propozycje i spostrzeżenia, dotyczące nowatorskich rozwiązań. Nie ograniczają nas żadne przestarzałe struktury czy systemy, dość powszechne w innych instytucjach. Dzięki temu nasze pomysły mogą być realizowane i przekształcane w konkretne rozwiązania, produkty, procedury, wzory postępowania. Praca, opierająca się na rozwiązaniach, które sami tworzymy i do których jesteśmy przekonani, jest źródłem motywacji i ogromnego zadowolenia.