PRACUJ JAKO
Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Retencji
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
- Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku.
- Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku.
- Aktywnej sprzedaży produktów kredytowych oraz depozytowych oraz budowaniu długoterminowych relacji z Klientem.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA:
- Podstawowa znajomość produktów bankowych.
- Dyspozycyjność do pracy w wymiarze minimum 120 godzin w miesiącu.
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe.
- Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Znakomita dykcja.
- Biegła obsługa komputera.
- Doświadczenie w pracy z Klientem.
Dzięki podjęciu współpracy z nami:
- Poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi.
- Zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży.
- Poznasz zasady działania produktów bankowych.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Jasno określoną ścieżkę kariery.
- Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje.
- Bogaty pakiet świadczeń pracowniczych.
- System szkoleń podnoszących kwalifikacje.
- Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej/ trenerskiej.
Poznaj
Alior Bank
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Praca w Alior Banku jest wyjątkowym doświadczeniem, dzięki któremu możemy przedstawiać swoje propozycje i spostrzeżenia, dotyczące nowatorskich rozwiązań. Nie ograniczają nas żadne przestarzałe struktury czy systemy, dość powszechne w innych instytucjach. Dzięki temu nasze pomysły mogą być realizowane i przekształcane w konkretne rozwiązania, produkty, procedury, wzory postępowania. Praca, opierająca się na rozwiązaniach, które sami tworzymy i do których jesteśmy przekonani, jest źródłem motywacji i ogromnego zadowolenia.