Najnowsze oferty pracy

  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Podgórska 36    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Recepcjonista (k/m)

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   6 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
  • Pracownik Recepcji Salonu Sprzedaży

    TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI   Radom, Kielecka 68/70    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    SsangYong Auto Polska sp. z o.o.   Warszawa, Al. Krakowska 2A    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Żwirki i Wigury    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
  • Recepcjonistka/Recepcjonista

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Zadania: Obsługa kurierów – paczki przychodzące i wychodzące Obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej; Czyszczenie i konserwacja ekspresów; Zakupy biurowo-spożywcze; Zgłaszanie awarii, usterek; Rejestrowanie faktur i korekt; Obsługa telefoniczna; Dystrybucja gazet i owoców;...
Zobacz więcej ofert pracy

Receptionist - Facilities Coordinator

Alexander Mann Solutions
Kraków
praca stacjonarna
1696 dni temu

We are Alexander Mann Solutions and we’re passionate about helping companies and individuals Alexander Mann Solutions fulfil their potential through talent acquisition and management. Today, nearly 4,000 of our talent acquisition and management experts are partnering with our blue-chip clients across multiple sectors and in more than 90 countries. Delivering a distinctive blend of outsourcing and, through our Talent Collective team, consulting services, our unrivalled experience, capability and thought leadership helps our clients attract, engage and retain the talent they need for business success.

 
The most compelling job opportunity this year:

Receptionist - Facilities Coordinator
Kraków

We’re currently looking for someone to join our Krakow team supporting at Reception, but also with our back office Global Facilities & Support Services team. We offer ambitious projects, exciting development opportunities, and inspiring work based on human contact.

 

As a Facilities function we’re known for providing ad hoc support and helping to ensure the office runs smoothly for all stakeholders, both internal and external. Facilities Team makes sure everybody is safe at the office. They keep suppliers in check. They order coffee and fruit! And there’s much more…
With the various innovations we are working to implement now, it’s a good time to join one of the most important and fundamental departments in Alexander Mann Solutions.

 

Responsibilities

 

All general administrative and office services support functions including:

  • Undertaking all necessary tasks as listed in Reception Manual and task lists to ensure all aspects of office support are provided
  • Undertake follow ups on all meeting room bookings and Hospitality/IT bookings to ensure requirements are met in an efficient and timely manner
  • Use daily task lists and to do lists to ensure forward planning and time management
  • Manage day to day relationships and service provision of suppliers for office cleaning, kitchen supplies, stationary supplies and general office maintenance
  • Responsible for day to day running of the Switchboard function, Reception Services, Mail Room and Hospitality ensuring all tasks are covered during busy periods or staff absence
  • Provision of monthly statistics for reporting on all aspects of the Facilities within scope of the role
  • Responsible for answering all calls on Switchboard and ensuring that all client calls are directed to the appropriate recipient in a timely manner
  • Directing customer complaints to the appropriate team/manager to ensure client dissatisfaction can be addressed as a matter of urgency to limit loss of business or clients
  • Handle day to day queries in an effective and timely manner, and escalate where necessary and appropriate
  • Maintain good visitor and guest relations and develop effective relationships with staff of all levels
  • Directing incoming mail to correct recipients in a timely manner to enable colleagues to address all business requirements within service levels
  • Providing appropriate hospitality to external meetings in a timely manner and presented appropriately, removing when no longer required and tidying the rooms so they are presentable for the next meeting
  • Responsible for checking and monitoring all IT equipment in the meeting rooms to ensure they are suitable for use and ready for each meeting, ensuring all issues are logged with IT department immediately to ensure problems are resolved as soon as possible
Position Requirements

 

Who are we looking for?


This role is for someone who speaks fluent English.

We deal with all sorts of stakeholders and visitors in a fast paced and dynamic environment, so are keen to consider applications with any Customer Service or Hospitality experience.

Your enthusiasm and drive will be key to this role, in return for this we’ll invest in you, and give you the opportunity to learn more about the inner workings of the business. 

 

We offer
  • Professional  training  programme  with  knowledge  about  processes  and  buddy  who  will  support  you during your first weeks with us
  • Private medical care and life insurance
  • Foreign language lessons provided in the office
  • Benefits from Social Fund, including Multisport card
  • Additional day off
  • Work environment supporting work-life balance (CSR, remote work option, flexible working hours etc.)

Alexander Mann Solutions is committed to Equal Opportunities and welcomes applications from all sections of the community

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Podgórska 36    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Recepcjonista (k/m)

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   6 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
  • Pracownik Recepcji Salonu Sprzedaży

    TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI   Radom, Kielecka 68/70    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    SsangYong Auto Polska sp. z o.o.   Warszawa, Al. Krakowska 2A    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Żwirki i Wigury    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
  • Recepcjonistka/Recepcjonista

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Zadania: Obsługa kurierów – paczki przychodzące i wychodzące Obsługa poczty przychodzącej, wychodzącej; Czyszczenie i konserwacja ekspresów; Zakupy biurowo-spożywcze; Zgłaszanie awarii, usterek; Rejestrowanie faktur i korekt; Obsługa telefoniczna; Dystrybucja gazet i owoców;...