BZK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i Wspólnicy Spółka Komandytowa to nowoczesna, innowacyjna i stabilna rynkowo spółka, powołana przede wszystkim w celu poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się m.in.: Bioagra S.A., Polskie Młyny S.A., Bioagra-Oil S.A., Komagra Sp. z o.o., Bakoma Sp. z o.o, Bakoma Bis Sp. z o.o. Zakres usług realizowany jest za pomocą innowacyjnych źródeł komunikacji i usług outsourcingu.
Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy:
Specjalista ds. Kadr i Płac oraz Administrowania systemami HR
Miejsce pracy: Koprki k/Ożarowa Mazowieckiego
Prowadzenie spraw pracowniczych zgodnie z przepisami:
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z rozpoczęciem, przeszeregowaniem i ustaniem stosunku pracy
- Sporządzanie i terminowe przekazywanie do ZUS dokumentów: zgłoszeniowych pracowników i członków ich rodzin (ZUA, ZCNA) ora dokumentów wyrejestrowujących (ZWUA), a także dokumentów rozliczeniowych (DRA, RCA, RZA, RSA, RPA)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej w systemie TETA HR
- Naliczanie wynagrodzeń w systemie TETA HR
- Kontrola prowadzenia ewidencji czasu pracy, a w szczególności absencji
- Tworzenie sprawozdań, raportów i analiz dotyczących spraw kadrowo-płacowych
Administrowanie merytoryczne systemami HR:
- Definiowanie użytkowników, haseł, nadawanie im uprawnień, tworzenie profili, ról
- Administrowanie Systemami Ocen (MBO), TETA HR oraz pozostałych systemów HR
- Wdrażanie nowych systemów/modułów HR
- Parametryzacja systemów HR z bieżącymi potrzebami
- Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów systemowych (TETA WEB, HRM, TETA HR, System Ocen)
- Wsparcie i udział w bieżących projektach Działu Personalnego.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Preferowane doświadczenie we wdrażaniu bądź administrowaniu systemami HR (mile widziane TETA HR, TETA WEB, HRM, systemy ocen)
- Preferowane wykształcenie wyższe
- Znajomość przepisów prawa pracy;
- Znajomość programu Płatnik;
- Znajomość MS Office (szczególnie Excel)
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
- Umowę o prace w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- Narzędzia niezbędne do pracy;
- Prywatną opiekę medyczną,
- Miłą atmosferę.