Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 44496
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca siedząca.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenie biurowe zlokalizowane na I piętrze, brak podjazdów,
- narzędzia pracy - komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zakres zadań
- przygotowanie przepisów i procedur wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych oraz zapewnienie ich prawidłowego stosowania w ramach przepisów powszechnie obowiązujących;
- przygotowywanie, prowadzenie, koordynowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych i prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie w/w postępowań w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu;
- bieżące wspieranie komórek organizacyjnych Urzędu poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie sporządzania wniosków, projektów dokumentów oraz wszelkiego innego wsparcia dotyczącego udzielania zamówień publicznych;
- kierowanie do publikacji ogłoszeń wymaganych procedurą o udzielanie zamówień publicznych;
- przygotowywanie rocznych planów zamówień publicznych, modyfikacja oraz monitorowanie wykonania;
- kontakty z Urzędem Zamówień Publicznych i wykonawcami w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- prowadzenie i kontrola spraw dotyczących gospodarki majątkowej w komórkach organizacyjnych Urzędu, całokształt prac związanych z ewidencją majątku;
- uczestnictwo w przeprowadzaniu inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu;
- prowadzenie dyspozycji taborem samochodowym, statkami, urządzeniami, nadzór i kontrola nad eksploatacją pojazdów, prowadzenie ich dokumentacji, a także całości spraw związanych z ubezpieczeniami, stanem technicznym oraz zbyciem pojazdów;
- prowadzenie gospodarki materiałowej w Urzędzie, w tym likwidacja zbędnego majątku;
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pełnionych obowiązków;
- prowadzenie gospodarki materiałowej w Urzędzie, w tym likwidacja zbędnego majątku;
- organizowanie i prowadzenie wewnętrznych szkoleń w zakresie powierzonych obowiązków.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych;
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szkolenia/kursy z zakresu zamówień publicznych;
- mile widziane co najmniej 1-roczne doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- preferowane wyższe wykształcenie na kierunkach prawo, administracja, ekonomia;
- doświadczenie w pracy w obszarze inwentaryzacji, ewidencji środków trwałych;
- znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), ustawy o służbie cywilnej.