Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 25961
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca ma głownie charakter biurowy,
- pracy przy komputerze więcej niż cztery godziny dziennie,
- wymagana jest również mobilność – kierowanie pojazdami kat. B. (między innymi dojazdy do SOT i dyspozytorni ul. Batorego, warsztaty naprawcze, firmy ubezpieczeniowe),
- czas pracy zgodny z ustawą.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenie biurowe na I piętrze budynku z windą osobową,
- konieczność przemieszczania się i pracy w terenie.
Zakres zadań
- Prowadzenie zagadnienia gospodarki transportowej w zakresie eksploatacji, napraw i garażowania sprzętu transportowego będącego w użytkowaniu tut. KMP
- Prowadzenie nadzoru nad przyjmowaniem i wykorzystaniem materiałów pędnych i smarów przy jednoczesnej kontroli kart pracy pojazdów w celu rozliczania kierowców ze zużytych paliw.
- Sporządzanie sprawozdania w cyklu miesięcznym i rocznym zużycia materiałów pędnych i smarów
- Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem szkód transportowych, ich wyceną, sporządza meldunki z kolizji i wypadków z udziałem sprzętu służbowego oraz prowadzi postępowania wyjaśniających związanych z powstałymi szkodami w celu ustalenia winnego zaistniałego zdarzenia,
- Sporządzanie grafików pracy dyspozytorów, rozliczanie ich czas pracy, organizowanie zastępstwa w przypadku choroby pracownika, sprawowanie nadzoru na prawidłową ilością wykorzystanych dni urlopu
- Kontrolowanie prawidłowość wykonywanych zadań i ocenianie poprawność wytworzonych dokumentów przez dyspozytorów
- Prowadzenie nadzoru nad czynnościami wykonywanymi przez dyspozytorów w zakresie OC.
- Prowadzenie dokumentacji i akceptowanie dostarczonych przez dyspozytorów lub funkcjonariuszy i pracowników zleceń napraw pojazdów
- Dbanie o terminowość wykonywania przeglądów OT-2.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- prawo jazdy kat B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów:
- Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
- Zarządzenie nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 22.01.2018r. w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i użytkowania sprzętu transportowego w Policji.
- Zarządzenie nr 1308 Komendanta Głównego Policji z dnia 07.12.2007r. w sprawie norm wyposażenia jednostek i komórek organizacyjnych Policji oraz policjantów w sprzęt transportowy.
- Zarządzenie nr 922 Komendanta Głównego Policji z dnia 05.09.2005r. w sprawie zasad współpracy jednostek organizacyjnych Policji w zakresie zbywania lub likwidacji niektórych składników majątku ruchomego.
- Decyzja nr 374 Komendanta Głównego Policji z dnia 06.10.2014r. w sprawie organizacji obsług technicznych i napraw sprzętu transportowego Policji.
- Decyzja nr 129 Komendanta Głównego Policji z dnia 20.05.2010r. w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami w Policji.
- Wytyczne nr 4 Komendanta Głównego Policji w sprawie zaopatrywania jednostek organizacyjnych Policji w sprzęt, materiały i usługi (Dz. Urz. KGP z dnia 25.04.2019r. Poz. 19).
- Decyzja 286/2016 KWP z dnia 17.11.2016r. w sprawie instrukcji określającej zasady dysponowania i użytkowania służbowego sprzętu transportowego eksploatowanego przez jednostki, komórki organizacyjne i ogniwa Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.
- Decyzja nr 6/2016 KWP z dnia 08.01.2016r. w sprawie postępowania w przypadku szkód wyrządzonych przez funkcjonariuszy lub pracowników Policji w mieniu Skarbu Państwa będącym w dyspozycji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.