Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Global Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zobacz więcej ofert pracy

Support Helpdesk Analyst

Open Sky Data Systems Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Katowice
praca stacjonarna
2207 dni temu
Jesteśmy wiodącą marką na Irlandzkim rynku IT. Oprogramowanie, które tworzymy od 2004 roku, odgrywa kluczową rolę w cyfryzacji usług publicznych w Irlandii oraz Wielkiej Brytanii i stało się ono częścią codziennego życia dla obywateli obu tych państw.

W związku z pozyskaniem nowych kontraktów, poszukujemy osoby na stanowisko:
Support Helpdesk Analyst
miejsce zatrudnienia: Katowice
O firmie:

 

W Polsce działamy od 2009 roku, posiadamy biura w Katowicach i Poznaniu, a nasza siedziba główna mieści się w Naas - Irlandia.
Dostarczamy nowoczesnych rozwiązań, głównie aplikacje LOB i systemy klasy enterprise, dla branż takich jak: transport, opieka zdrowotna, ochrona środowiska, planistyka/urbanistyka (Digital Services), a także sektor finansowy i organizacje non profit.

 

Kogo szukamy:

 

Dynamicznej i entuzjastycznej osoby, która będzie aktywnie zarządzała zgłaszanymi przez klientów problemami, doprowadzając do ich skutecznego rozwiązania. Idealny kandydat powinien mieć umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, a także potrafić pracować indywidualnie i zespołowo.

Zakres obowiązków:
  • zapewnienie pierwszej linii wsparcia klientom
  • identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów wśród zgłaszanych problemów
  • odbieranie połączeń przychodzących, przydzielanie problemów do właściwych osób lub dostawców usług oraz koordynowanie i śledzenie ich postępu w rozwiązaniu
  • ścisła współpraca i utrzymywanie kontaktów z programistami i klientami w celu rozwiązania problemów
  • zapewnianie szybkiej i odpowiedniej reakcji na zapytania klientów i firm, w miarę potrzeb eskalowanie problemów
  • sporadyczne zapewnienie jakości w zakresie pomocy technicznej
  • przygotowywanie wewnętrznych raportów o statusie i liczbie zgłoszeń
  • przygotowywanie miesięcznych / tygodniowych raportów serwisowych dla klientów
Czego oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego, mile widziane informatyczne
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie
  • min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • biegłej znajomości obsługi komputerów oraz pakietu MS Office
  • umiejętności rozwiązywania problemów i dbałości o szczegóły
  • orientacji na klienta w swoich działaniach
  • umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej, a także pod presja czasu
  • umiejętności interpersonalne i organizacyjne, z silnym naciskiem na obsługę klienta
  • umiejętność efektywnego ustalania priorytetów wymagań i wysiłku w celu zapewnienia spełnienia oczekiwań
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie oraz dowolny model współpracy: umowa o pracę, B2B
  • Elastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pomiędzy 8:00 a 10:00, opcjonalna przerwa na lunch oraz możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Możliwość pracy w międzynarodowym zespole o wysokich kompetencjach technicznych
  • Pracę z najnowszymi technologiami w ciekawych projektach
  • Możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań
  • Zewnętrzne oraz wewnętrzne szkolenia, kartę Multisportu, opiekę medyczną, parking dla pracowników, system płatnych poleceń kandydatów do pracy, dofinansowanie do okularów, super atmosferę, brak dress code, wspólne śniadania czwartkowe, słodkie piątki z ciastem, a dla spragnionych rozrywki - piłkarzyki

 

Dlaczego opensky?
  • Indywidualne podejście do każdego pracownika
  • Unikalne projekty dedykowane sektorowi publicznemu
  • Systemy klasy enterprise
  • Ciekawy mix technologii
  • Przyjazna atmosfera
  • Technologie, Umiejętności, Podejście
  • Rozwój firmy to zmotywowani i zgrani pracownicy, dlatego dbamy o rozwój naszych zespołów, a nowi pracownicy będą mogli skorzystać z mentoringu i doświadczenia starszych członków zespołu, którzy są specjalistami w swych dziedzinach

Oto technologie w których pracujemy:

  • Programowanie – C#, .NET, aplikacje webowe (AngularJS, ReactJS), microservices
  • Bazy Danych – MSSQL
  • Business Intelligence – Data warehouse, SSAS, OLAP, Power Pivot, Power BI
  • Aplikacje mobilne – Android, iOS, Windows Phone
  • Platformy – Azure, Microsoft Dynamics CRM, Sharepoint
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.Ust. nr 133 poz. 833)"
Kontakt: Małgorzata Klimasara883 310 958jobs@openskydata.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Global Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...