Imię:
Wykształcenie: wyższe
Języki obce: angielski (biegle)
„Heurystyki? To trzeba znać przy projektowaniu. A w zarządzaniu ludźmi niezbędna jest otwartość.”
UX Lead
Miejsce pracy: Warszawa
KIM JEST?
- Od ponad 5 lat projektuje produkty cyfrowe, w tym od 3 lat zarządza procesami ich tworzenia.
- Potrafi stworzyć i poprowadzić zespół w taki sposób, by wzmacniać rozwój i kreatywny potencjał projektantów UX, UI i UX researcherów, którzy go współtworzą.
- W razie potrzeby zakasuje rękawy i włącza się do pracy operacyjnej.
- Lubi podejmować decyzje i przejmować odpowiedzialność.
- Oddycha Scrumem.
- Ma portfolio złożone z międzynarodowych projektów dla różnych typów organizacji i branż.
- Po mistrzowsku łączy oczekiwania użytkowników, perspektywę biznesu i ograniczenia technologii, aby dostarczać optymalne doświadczenia.
- Z praktyki zna każdy etap tworzenia nowego produktu, potrafi też bez kompleksów przeprojektować doświadczenia użytkownika w istniejących ekosystemach usług.
- Swobodnie komunikuje się z osobami na każdym poziomie organizacji i ze swadą przekonuje do wypracowanych rozwiązań.
CELE:
- Tworzyć przełomowe produkty skoncentrowane na człowieku i projektować z rozmachem!
- Sprawdzić się w roli UX Leada w zespołach Scrumowych, w projekcie dla dużej organizacji o skomplikowanych procesach.
- Implementować najlepsze praktyki i inspiracje z rynku w obszarze projektowania doświadczeń.
POTRZEBY:
- Pracować wśród ludzi i z ludźmi, z poczuciem wspólnej misji na rzecz biznesu.
- Mieć ambitne cele w pracy, realną roadmapę oraz przestrzeń i narzędzia do działania.
- Pracować w organizacji, która promuje dzielenie się wiedzą na wszystkich poziomach.
PRAGNIENIA:
- Zrealizować wielką wizję i tworzyć od podstaw duże produkty cyfrowe wraz z pełnym design systemem.
- Zbudować najlepszy zespół Experience Design w branży.
- Inspirować do efektywnej i twórczej pracy zespół UX, UI designerów oraz UX researcherów.
- Zdobyć I nagrodę w Mobile Trends Awards.
FRUSTRACJE:
- Płynnie zmieniające się priorytety w obecnej pracy, konieczność kompromisów na jakości.
- Brak wpływu na produkt klienta po wypuszczeniu go na produkcję.
- Brak wpływu na strategię rozwoju kompetencji UX/UI w dotychczasowej pracy.
TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA:
Codziennie:
- Figma
- Jira
- Excel
- PowerPoint
- MS Teams
Czasem:
- Adobe CS
Wie z czym się je:
- HTML | CSS
- Javascript
- React