Lokalizacja: Wrocław/REMOTE
Wsparcie administracyjne w obszarze finansów IT i portfela projektów
- Procesowanie zamówień, faktur, weryfikacja finansowa dokumentów- praca z budżetem
- Realizacja procesu dekretacji, dystrybucji i archiwizacji dokumentów Pionu IT
- Przygotowywanie zleconych raportów, prezentacji, notatek oraz ich dystrybucja
- Wsparcie pracowników EPMO w bieżącej realizacji celów zgodnie z wytycznymi menadżera Działu
- Absolwent uczelni wyższej- preferowane wykształcenie ekonomiczne/techniczne (mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze finansów, rachunkowości) lub student co najmniej III roku studiów (ekonomiczne lub techniczne)
- Doskonała znajomość pakietu MS Office (szczególnie programu Excel + mile widziana znajomość Share Pointa)
- Mile widziana znajomość Power BI
- Mile widziana znajomość podstaw programowania (MS Access, MS SQL Server)
- Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu środków trwałych i amortyzacji
- Umiejętność analitycznego myślenia i modelowania danych
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 albo 9-17
- Dokładność i sumienność
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wysoka odpowiedzialność oraz kultura osobista
- Komunikatywność na wysokim poziomie i proaktywna postawa oraz zaangażowanie
- Umiejętność szybkiego uczenia się, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne zatrudnienie
- pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku zarówno globalnym jak i polskim
- długoterminowe i interesujące projekty
- pracę z nowymi technologiami
- elastyczne formy współpracy
- zachowanie ciągłości projektów oraz pełne wsparcie podczas ich trwania
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i karta MultiSport)
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System
Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ".
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ASTEK Polska Sp. z o.o. ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Celem zbierania i przechowywania danych osobowych jest prowadzenie procesów rekrutacyjnych przez ASTEK Polska sp. z o.o. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System
Poznaj
ASTEK Polska
ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Nasi Eksperci dostarczają innowacyjne rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności biznesowej naszych Klientów.
ASTEK Polska przenosi na polski rynek sprawdzone rozwiązania z sektora IT, w oparciu o wieloletnie działanie Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Dzięki zbieranemu od 1988 roku doświadczeniu z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania zdobytemu w 13 krajach, jesteśmy ekspertami w outsourcingu IT.
Posiadamy bogate portfolio kompetencji technicznych oraz doskonale znamy specyfikę biznesu w różnych sektorach: bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji, logistyki i innych.
Zakres usług:
- Outsourcing specjalistów IT
- Team Leasing
- Managed Service
- Fixed Price
Biura ASTEK w Polsce: Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań, Warszawa (HQ), Wrocław.
Lokalizacje ASTEK na świecie: Australia, Belgia, Chiny, Dubaj, Francja, Kanada, Mauritius, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, Wietnam.
Stań się częścią międzynarodowej grupy specjalistów IT, liczącej ponad 3000 pracowników i aplikuj do nas.