Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. koordynacji administracyjno-organizacyjnej

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE...
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Operations Assistant

    GlobalPETS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    13 godz.
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  • Asystentka biurowa (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów Aktualizacja oraz archiwizacja danych Wyszukiwanie informacji w Internecie; Prowadzenie statystyk; Przygotowywanie spotkań, aktualizacja protokołów i...
  • Pracownica / Pracownik ds. Magazynu i Administracji

    HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.   Wrocław, Ołtaszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  część etatu   2 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: kontrola stanów magazynowych i obsługa dostaw; kompletowanie i wysyłka towarów; sporządzanie dokumentacji magazynowej; kontakt telefoniczny z serwisantami;
  • Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    2 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Asystent / Asystentka Project Managera – wsparcie zespołu projektowego

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje zadania: pomoc w organizacji pracy Project Managerów (spotkania, korespondencja, dokumentacja projektowa), tworzenie raportów, prezentacji i zestawień, wprowadzanie danych do systemów projektowych, udział w spotkaniach i przygotowywanie notatek, współpraca z innymi działami firmy,...
Zobacz więcej ofert pracy

Executive Assistant English Speaker

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3484 dni temu

About us

Capgemini is one of the world\'s foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.


Capgemini Business Services department is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. BS employs over 3800 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Executive Assistant English Speaker

Place of work: Krakow

Ref. no Małopolskie > Krakow

Job description

  • Perform administrative and project management duties for and on behalf of the Executive Management, VPs, Directors and Senior Management representatives.

  • Recognize business needs of your Supervisors by developing overall business understanding and a strong sense of anticipation.

  • Gain knowledge on internal and external policies/rules, put them in action and follow up on them when required.

  • Have a highly professional, personable style, which fosters trust and cooperation.

  • Demonstrate an ability to maintain confidential information, ability to exercise good judgment as well as initiative in a variety of situations with limited supervision.

  • Always deliver the highest standard of support as a first point of contact.

  • Create professional image of the Superiors and the company among Clients and coworkers.

Main accountabilities

  • Extensive calendar management on a daily basis

  • Responsibility for timely and accurate accomplishment of given tasks and projects management activities related to the direct VPs, Directors

  • Complex organization and monitoring of internal and Client meetings, tele & video calls, conferences, Senior Management trainings etc.

  • Participate in meetings/calls, take minutes, collate and distribute them and take required actions

  • Preparation of Power Point presentations & required financial reports upon request

  • Travel arrangements including travel documentation, logistics, accommodation and respective approvals;

  • Claiming expenses for Superiors and credit card reconciliation; close collaboration with respective finance and expense teams

  • Handle time report entry and approvals

  • Support in various Superior’s projects: manage project related logistics including project numbers, resources, quotes, descriptions,

  • summaries and status

  • Procurement support: help/assist VPs/Directors with registration of purchases across all Business Units affecting their projects

  • Liaison with clients and close collaboration with staff across all units/departments on behalf of the Superiors and during their absence

  • Inbox management on request

  • General administration duties and adhoc requests

Requirements

  • Fluent English communication skills (Oral, Written & Presentation)

  • Excellent communication & customer service skills needed to interact at various organizational levels

  • Minimum 1 year of experience in Administration, Customer Service roles (or similar) in international business environment

  • Event management experience would be an asset

  • Readiness to take own initiative

  • Ability to learn quickly

  • Team player attitude

  • Advanced knowledge of MS Office package

  • Strong computer and Internet research skills

What we offer

  • You will work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages

  • You will gain space to fulfill your ambitions and develop your career, opportunity to take part in transition projects. We operate according to Lean and Kaizen philosophy.

  • You will choose your career path (experts or managers) – you will work among professionals (over 900). We will support you to gain knowledge (20 000 online trainings and in class) and get certified (e.g. ACCA, Prince2, PMP). You will have the opportunity to take part in coaching programs and develop your knowledge in experts communities.

  • You will work in line with high, international work standards and you will have an opportunity to engage in CSR initiatives.

  • You will be appreciated for your results and professionalism – based on clear rules of promotion. Our company applies a wide choice of perks (free private medical care for you and your family, additional life insurance). We help to keep right proportions between your work and private life (Business Parent Program)

Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Al. Jerozolimskie 96, is the controller of personal data provided by you in the recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Please be advised that in scope of recruitment process your personal data will be processed by the controller and sub-processors located outside European Economic Area including India’s entity. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it or delete it.

Please include following statement in your application:
I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997, Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments). I also authorize Capgemini Poland Sp z o.o. to sub-process my personal data outside European Economic Area including India’s entity, which may also include Capgemini’s clients within and outside of EEA.”

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates.The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a– 183e.
 

Podobne oferty

  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. koordynacji administracyjno-organizacyjnej

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE...
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Operations Assistant

    GlobalPETS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    13 godz.
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  • Asystentka biurowa (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów Aktualizacja oraz archiwizacja danych Wyszukiwanie informacji w Internecie; Prowadzenie statystyk; Przygotowywanie spotkań, aktualizacja protokołów i...
  • Pracownica / Pracownik ds. Magazynu i Administracji

    HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.   Wrocław, Ołtaszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  część etatu   2 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: kontrola stanów magazynowych i obsługa dostaw; kompletowanie i wysyłka towarów; sporządzanie dokumentacji magazynowej; kontakt telefoniczny z serwisantami;
  • Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    2 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Asystent / Asystentka Project Managera – wsparcie zespołu projektowego

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    2 dni
    Twoje zadania: pomoc w organizacji pracy Project Managerów (spotkania, korespondencja, dokumentacja projektowa), tworzenie raportów, prezentacji i zestawień, wprowadzanie danych do systemów projektowych, udział w spotkaniach i przygotowywanie notatek, współpraca z innymi działami firmy,...