Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Praktykant / Praktykantka marki Wólczanka - Dział Zakupów

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    1 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: współpraca z Kupcem Mody i Asystentem Kupca w procesie przygotowania i realizacji zakupów asortymentu danej marki, prowadzenie, uzupełnianie i nadzorowanie baz danych, wsparcie w innych zadaniach zespołu kupieckiego.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Kraków, ul. Bonarka​    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Kraków, ul. Kamienna 21    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
  • Praktykant do Programu Praktyk – budownictwo drogowe

    STRABAG Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
  • Asystent / Asystentka Projektanta Instalacji Elektrycznych

    Eko Elprom Sp. z.o.o.   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie projektów instalacji elektrycznych; Wykonywanie prac projektowych zgodnie z wytycznymi Klienta oraz obowiązującymi przepisami i normami prawnymi; Współpraca z Klientem, organami jednostek samorządowych oraz gestorami sieci Wymagania: Minimum 3-letnie...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale E-Commerce

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: wspieranie działań zespołu e-commerce w realizacji kampanii marketingowych i sprzedażowych online, pomoc przy tworzeniu i aktualizacji treści na stronie internetowej, w tym opisów produktów i zdjęć, współpraca z działem marketingu w realizacji...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Zobacz więcej ofert pracy

Executive Assistant with English

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2602 dni temu

About us

Capgemini is one of the world\'s foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.


Capgemini Business Services department is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. Business Services employs over 3800 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Executive Assistant with English

Place of work: Krakow

Ref. no Małopolskie > Krakow

Job description

  • Perform administrative and project management duties for and on behalf of the Executive Management, VPs, Directors and Senior Management representatives

  • Recognize business needs of your Supervisors by developing overall business understanding and a strong sense of anticipation

  • Gain knowledge on internal and external policies/rules, put them in action and follow up on them when required Have a highly professional, personable style, which fosters trust and cooperation

  • Demonstrate an ability to maintain confidential information, ability to exercise good judgment as well as initiative in a variety of situations with limited supervision.

  • Always deliver the highest standard of support as a first point of contact

  • Create professional image of the Superiors and the company among Clients and coworkers

Main accountabilities

  • Extensive calendar management on a daily basis

  • Responsibility for timely and accurate accomplishment of given tasks and projects management activities related to the direct VPs, Directors

  • Complex organization and monitoring of internal and Client meetings, tele & video calls, conferences, Senior Management trainings

  • Preparation of Power Point presentations & required financial reports upon request

  • Travel arrangements including travel documentation, logistics, accommodation and respective approvals

Requirements

  • Fluent English communication skills (Oral, Written & Presentation)

  • Excellent communication & customer service skills needed to interact at various organizational levels

  • Minimum 1 year of experience in Administration, Customer Service roles or similar in international business environment

  • Event management experience would be an asset

  • Readiness to take own initiative

  • Ability to learn quickly

  • Team player attitude

  • Advanced knowledge of MS Office package

  • Strong computer and Internet research skills

What we offer

  • You will work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages.

  • You will gain space to fulfill your ambitions and develop your career, opportunity to take part in transition projects. We operate according to Lean and Kaizen philosophy.

  • You will choose your career path (experts or managers) – you will work among professionals (over 900). We will support you to gain knowledge (20 000 online trainings and in class) and get certified (e.g. ACCA, Prince2, PMP). You will have the opportunity to take part in coaching programs and develop your knowledge in experts communities.

  • You will work in line with high, international work standards and you will have an opportunity to engage in CSR initiatives.

  • You will be appreciated for your results and professionalism – based on clear rules of promotion. Our company applies a wide choice of perks (free private medical care for you and your family, additional life insurance). We help to keep right proportions between your work and private life (Business Parent Program).

  • As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities.

Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Al. Jerozolimskie 96, is the controller of personal data provided by you in the recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Please be advised that in scope of recruitment process your personal data will be processed by the controller and sub-processors located outside European Economic Area including India’s entity. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it or delete it.

Please include following statement in your application:
I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997, Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments). I also authorize Capgemini Poland Sp z o.o. to sub-process my personal data outside European Economic Area including India’s entity, which may also include Capgemini’s clients within and outside of EEA.”

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates.The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a– 183e.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Praktykant / Praktykantka marki Wólczanka - Dział Zakupów

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    1 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: współpraca z Kupcem Mody i Asystentem Kupca w procesie przygotowania i realizacji zakupów asortymentu danej marki, prowadzenie, uzupełnianie i nadzorowanie baz danych, wsparcie w innych zadaniach zespołu kupieckiego.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Kraków, ul. Bonarka​    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Kraków, ul. Kamienna 21    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
  • Praktykant do Programu Praktyk – budownictwo drogowe

    STRABAG Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
  • Asystent / Asystentka Projektanta Instalacji Elektrycznych

    Eko Elprom Sp. z.o.o.   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie projektów instalacji elektrycznych; Wykonywanie prac projektowych zgodnie z wytycznymi Klienta oraz obowiązującymi przepisami i normami prawnymi; Współpraca z Klientem, organami jednostek samorządowych oraz gestorami sieci Wymagania: Minimum 3-letnie...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale E-Commerce

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: wspieranie działań zespołu e-commerce w realizacji kampanii marketingowych i sprzedażowych online, pomoc przy tworzeniu i aktualizacji treści na stronie internetowej, w tym opisów produktów i zdjęć, współpraca z działem marketingu w realizacji...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;