asystent kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
specjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B 32,00 zł / godz. (w zal. od umowy)
17 godz.
Miejsce pracy: home office ale ze względu na spotkania w Krakowie (przeważnie raz w miesiącu) zapraszamy do aplikowania osoby z Krakowa lub innych lokalizacji województwa małopolskiego Opis stanowiska pracy: Research na portalu Linkedin: wyszukiwanie kandydatów i selekcja aplikacji, wysyłanie...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
20 godz.
Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; Poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy; Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: średnio 120h/msc, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków!...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
Luxoft
is an emerging global leader in high-end software application development.
Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7000 employees across 19 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.
Luxoft is trusted long-term partner for world class leaders such as
Avaya, Boeing, Dell, Deutsche Bank, IBM.
Currently we are looking for
Currently we are looking for
Executive Assistant
VR-6944
Executive Assistant
Miejsce pracy: Krakow
Nr Ref.: VR-6944
Luxoft - Leading Central and Eastern European IT Service Provider. Learn more about Luxoft at www.luxoft.com
Responsibilities:
Provide administrative support
Coordination of the office reception, ensuring proper functioning of the office by monitoring and supporting day-to-day operations.
Phone and email communications management
Calendar management including scheduling and assistance of meetings (arranging meetings, conference calls, preparing meeting minutes)
Support for business meetings (room, catering, copying and binding of documents)
Assistance in preparation of reports the business requires.
Assist with office management/facilities management
Supporting the team in their daily work
Requirements:
Fluent English (Russian will be an advantage)
Experience of working in Administration department in international company, ideally in reception
Microsoft Office package knowledge
Proactive approach
Well organized and flexible
Ability to multi-task and manage priorities
Strong written and verbal communication skills
Apart from what everyone else offers, we offer:
Join our newly established Development Center in Krakow and become a member of our open minded, progressive and professional team. In this role you will be working on projects for one our world famous clients. You will have a chance to grow your technical and soft skills, and build a thorough expertise of the industry of our client. On top of attractive salary and benefits package, Luxoft will invest into your professional training, and allow you to grow your professional career.
asystent kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
specjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B 32,00 zł / godz. (w zal. od umowy)
17 godz.
Miejsce pracy: home office ale ze względu na spotkania w Krakowie (przeważnie raz w miesiącu) zapraszamy do aplikowania osoby z Krakowa lub innych lokalizacji województwa małopolskiego Opis stanowiska pracy: Research na portalu Linkedin: wyszukiwanie kandydatów i selekcja aplikacji, wysyłanie...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
20 godz.
Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; Poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy; Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: średnio 120h/msc, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków!...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...