Najnowsze oferty pracy

  • Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, Władysława Reymonta 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    10 godz.
    Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w obszarze obsługi klienta, Tryb pracy: głównie zmiany popołudniowe oraz praca w weekendy. Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z klientami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach,...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    6 dni
    budowanie pozytywnych relacji z klientami i udzielanie informacji o ofercie; sprzedaż karnetów oraz produktów dostępnych w klubie; przekazywanie informacji o aktualnych promocjach i zajęciach; codzienne wsparcie pracy kierownika; współtworzenie treści do mediów społecznościowych; dbanie o...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    LKW WALTER   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Zobacz więcej ofert pracy

Finance Operations Support Analyst

AstraZeneca Pharma
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1101 dni temu

Global Financial Operations (GFO) was formed in Q1 2016 through the merger of Global Finance Services and Cash Generation.  GFO is at the heart of the Finance function - accountable to the AstraZeneca (AZ) Group for the design and delivery of high quality, simple to operate transactional finance processes that enable our customers to focus on AZ’s strategic priorities.    

 

Our processes cover record to report, purchase to pay and order to cash and we drive AZ’s cash focus through disciplined management of supplier and customer payment terms and practices. GFO HelpDesk is the customer face of Global Financial Operations and currently provides support P2P/T&E global support to over 70,000 internal customers and over 90,000 external (suppliers).  

 

GFO HelpDesk operates globally with support centres in Costa Rica, Kuala Lumpur and Warsaw working closely with our combination of in-house captive and offshored business process outsourcing (BPO). The BPO element has been provided in partnership with our service provider partner Genpact since 2008.    

 

As the successful role holder, you will be a member of the Global Helpdesk Operations team based in Warsaw and report to the HelpDesk Operations Team Lead, supporting the delivery of Helpdesk services with a focus on customer satisfaction primarily for the EMEA region, and secondary globally. 

 

You will have a proven and demonstratable background in a customer service environment, ideally gained with a global shared service environment. You are a customer-focused individual who is motivated to drive performance and ensure customer satisfaction, working effectively with back-office teams (when necessary) to successfully resolve customer queries to the satisfaction of the customer. 

Finance Operations Support Analyst
Kraków
R-151984
Typical Accountabilities  
  • Responsible for delivering internal and external customer transactional support, responding to customer queries via customer support case management application (ServiceNow Customer Service Management (CSM)), phone and chat    
  • To ensure that customers are provided with regular updates through various channels (written, phone, chat) on their queries until the case is resolved to the satisfaction of the customer. 
  • To ensure that customers queries are resolved within SLA to the satisfaction of the customer 
  • Acts as the single point of contact between the customer, back-office (Level 2 support) and IT (Level 3 Support) process to resolve the customers query within SLA and to the satisfaction of the customer. Escalate delays in support to team lead  
  • Support and contribute in the creation and continuous improvement of a helpdesk competency. 
  • Support when there are any ad hoc activities or projects 
  • Meet or exceed the performance targets/KPI related to the call handling/e-mail/chat and customer service provision
Essential Requirements
  • Ability to put the Customer first and at the heart of everything we do 
  • Good communication skill and able to communicate effectively via email, support application, phone and chat in Polish and English and at least one of the following languages French, German, Italian & Spanish 
  • Ability to interaction successfully with process towers in the support of success resolution of the customer query 
  • Fresh graduates are encouraged to apply too 
  • Ability to work well in diverse, multinational teams and proven ability to influence others to achieve positive outcomes 
Desirable
  • University Degree in Finance & Accounting/Commerce or equivalent 
  • ITIL training / service management accreditation or similar 
  • Prior experience working in a Customer Service centre across a global / large organization 
  • years of customer Possess 1-2 service / accounting work experiences 
  • Knowledge and experience in SAP, Coupa, other ERP system is desirable but not essential 
 

Podobne oferty

  • Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, Władysława Reymonta 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    10 godz.
    Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w obszarze obsługi klienta, Tryb pracy: głównie zmiany popołudniowe oraz praca w weekendy. Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z klientami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach,...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    6 dni
    budowanie pozytywnych relacji z klientami i udzielanie informacji o ofercie; sprzedaż karnetów oraz produktów dostępnych w klubie; przekazywanie informacji o aktualnych promocjach i zajęciach; codzienne wsparcie pracy kierownika; współtworzenie treści do mediów społecznościowych; dbanie o...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    LKW WALTER   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...