Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Utrzymania Infrastruktury jako:
- opracowanie rocznych i wieloletnich planów inwestycji i remontów obiektów budowlanych,
- analizę możliwości realizacyjnych i zapewnienie bieżącego korygowania planów inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowanie okresowych raportów z realizacji inwestycji i remontów,
- przygotowywanie dokumentów do zawierania porozumień w zakresie koordynacji robót z innymi jednostkami i podmiotami,
- dopełnienie niezbędnych formalności związanych z realizacją robót m.in. w zakresie koordynacji robót, usuwania kolizji, zgłoszeń i zawiadomień organów i urzędów,
- nadzór nad pracami zespołu przygotowującego zamówienia publiczne w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Utrzymania Infrastruktury.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego (technicznego, ekonomicznego lub administracyjnego),
- przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze inwestycji infrastrukturalnych – przy planowaniu budżetu, inwestycji, przygotowaniu i koordynacji robót, w tym także udział w procesie związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
- praktycznej wiedzy z zakresu planowania i przygotowania robót, administracji, zagadnień menedżerskich i projektów infrastrukturalnych, popartej udziałem w szkoleniach o tej tematyce,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w realizacji projektów prowadzonych tzw. metodyką zarzadzania projektami,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie certyfikatu ukończenia szkolenia PRINCE2,
- znajomości przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,
- znajomości przepisów z zakresu prawa budowlanego,
- znajomości przepisów z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętności obsługi programów: Word, Excel, PowerPoint na poziomie bardzo dobrym oraz Ms Project na poziomie dobrym,
- umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania procesem oraz współpracy z przedstawicielami różnych działów,
- zaangażowania, komunikatywności, samodzielności, umiejętności prowadzenia dokumentacji (w tym umiejętności redagowania pism), dobrej organizacja pracy oraz wysokiej kultury osobistej.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.