- Ogłoszenie nr: 175230
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 listopada 2015 r.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw legislacji
- w grupie samodzielnych stanowisk Departamentu Prawnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
ul. S. Batorego 5,
02-591 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowywanie pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym oraz weryfikacja projektów tekstów jednolitych aktów prawnych z zakresu właściwości Ministra.
- Koordynacja uzgodnień projektów tekstów jednolitych aktów prawnych z zakresu właściwości Ministra.
- Kontrola terminowości opracowywania projektów tekstów jednolitych aktów prawnych z zakresu właściwości Ministra.
- Prowadzenie procedury podpisywania projektów tekstów aktów z zakresu Ministra oraz przygotowywanie ich do ogłoszenia w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”.
- Czynności techniczno - biurowe, kserowanie, skanowanie materiałów oraz archiwizacja.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w środowisku biurowym: komputer i inne urządzenia biurowe
Budynek przy ul. Batorego:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się, jak również łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawo
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji,
- powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- wiedza z zakresu Konstytucji RP, ustawy o Radzie Ministrów, uchwały Rady Ministrów w sprawie regulaminu pracy Rady Ministrów, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie Zasad techniki prawodawczej, ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych,
- umiejętność opracowywania tekstów jednolitych aktów prawnych,
- umiejętność obsługi komputera, pakietów programów biurowych, prawniczych i do zarządzania treścią w Internecie,
- umiejętność syntezy danych i rozwiązywania problemów,
- umiejętność argumentowania, współpracy, dzielenia się wiedzą, działania w sytuacjach kryzysowych oraz zarządzania wiedzą.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów