Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 137984
Warunki pracy
Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
Zakres zadań
- Udziela odpowiedzi na wnioski w trybie dostępu do informacji publicznej
- Pełni funkcję redaktora strony podmiotowej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie - Biuletynu Informacji Publicznej oraz koordynuje czynności dotyczące prawidłowego funkcjonowania tej strony
- Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach dotyczących odmowy bądź umorzenia udzielenia informacji publicznej
- Udziela instruktażu pracownikom jednostek KMP/KPP woj. podkarpackiego z zakresu udostępniania informacji publicznej i obsługi BIP
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi KWP w Rzeszowie w zakresie realizacji wniosków o udostępnienie informacji publicznej
- Archiwizuje wytworzone dokumenty
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe - powyżej półtora roku pracy w administracji publicznej lub pracy na stanowiskach związanych z wykonywaniem obsługi prawnej
- Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego z godnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Znajomość przepisów: Ustawy o dostępie do informacji publicznej, Ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu sektora publicznego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność pisania decyzji administracyjnych
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich stosowania w praktyce
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego
- Samodzielność, umiejętność analizy i logicznego myślenia
- Umiejętność komunikacji